Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز، آیین الحاق بیش از  ۱۰۰ فروند شناور در کلاسهای مختلف به توانمندی های نیروی دریایی سپاه ، صبح امروز(پنجشنبه ) با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، امیر حاتمی وزیر دفاع، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، استاندار هرمزگان و جمعی  از فرماندهان و مسئولین در بندر عباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناورهای الحاقی در کلاس های متنوع اعم از عاشورا، طارق و ذوالفقار بوده که توسط  متخصصان داخلی در شرکت های دانش بنیان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و مراکز تخصصی فنی نیروی دریایی سپاه تولید و بهینه سازی شده اند.

این شناورها با قابلیت هیدرو دینامیکی بسیار مطلوب، سرعت زیاد، قابلیت مانور مناسب ،سطح مقطع راداری بسیار کم و قدرت آفندی بالا تاثیر بسزایی در ارتقای توان رزمی نیروی دریایی سپاه  در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز دارد.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1392977

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه سردار حسین سلامی امیر حاتمی وزیر دفاع نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات آبفای هرمزگان در تامین آب شهر‌ها و روستا‌های قشم، گفت: ما نیز در قرارگاه محرومیت زدایی تلاش خواهیم کرد تا طرح‌های جهاد آبرسانی را به سرانجام رسانده و شاهد یک وضعیت مطلوب در این جزیره باشیم.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری روز سه‌شنبه در نشست مشترک با مدیرعامل آبفای هرمزگان و مسئولان جزیره قشم در خصوص بررسی وضعیت آبرسانی به روستا‌ها و شهر‌های این جزیره برای دستیابی به آب پایدار، افزود: باید تمامی تلاش خود برای تامین آب پایدار جزیره قشم به کار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه هرچه زودتر باید عملیات احداث آب شیرین کن سلخ قشم به اتمام برسد، بیان کرد: با شروع فصل گرما نیاز به آب نیز بیشتر می‌شود و ضرورت دارد تا در این زمینه بدون تعلل فرایند واگذاری زمین برای احداث آب شیرین کن در سلخ انجام پذیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، راه‌اندازی آب شیرین کن باسعیدو و استفاده از ظرفیت آب شیرین کن قشم مولد را نیز بسیار حیاتی و تاثیرگذار دانست و ابراز امیدواری کرد: این روند نیز ادامه داشته باشد تا دغدغه مردم در خصوص نیاز‌های آبی مرتفع شود.

اقدام ماندگار دولت سیزدهم در خصوص اجرای طرح‌های آبرسانی به قشم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با اشاره به طرح‌های جرا شده در جزیره قشم به اقدامات انجام شده از سوی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: با حمایت و پشتیبانی استاندار هرمزگان شاهد اتفاقات ماندگاری در جزیره قشم توسط این دولت بوده‌ایم که سال گذشته یکی از سال‌های ماندگار در جزیره قشم در خصوص اجرای طرح‌های آبرسانی بود.

عبدالحمید حمزه‌پور افزود: سال گذشته در یک اقدام جهادی عملیات آبرسانی به لافت و روستا‌های مسیر به طول هشت کیلومتر در کمتر از سه ماه و عملیات آبرسانی به درگهان از آب شیرین کن قشم مولد به طول ۱۶ کیلومتر در کمتر از ۲ ماه در آستانه عید نوروز به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه وارد مدار شدن آب شیرین کن باسعیدو با ظرفیت سه هزار مترمکعب در شبانه روز، تامین آب لافت و درگهان و روستا‌های مسیر از محل آب شیرین کن قشم مولد با ظرفیت پنج هزار مترمکعب در شبانه روز و اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع باعث شد تا بخشی از دغدغه‌های مردم قشم در زمینه آبرسانی مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان مصمم به تامین و تکمیل زون بندی‌های قشم برای تامین آب پایدار است که در همین راستا، پیش بینی احداث یک واحد آب شیرین کن در سلخ شده است که با واگذاری زمین از سوی منطقه آزاد قشم، عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز خواهد شد و شاهد بهبود وضعیت آب جزیره قشم در آینده خواهیم بود.

به گفته حمزه پور، جزیره قشم بدون هرگونه منابع شیرین سطحی و زیرزمینی است و تنها گزینه تامین آب آن، احداث سایت‌های نمک زدایی بوده که آبفا تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و دریافت مجوز خرید تضمینی آب از سوی وزارت نیرو به کار گرفته است.

وی با اشاره طرح‌های محرومیت زدایی در جزیره قشم گفت: تاکنون در قالب این طرح بیش از ۲۰ کیلومتر خط انتقال و بیش از هفت کیلومتر شبکه توزیع توسط نیروی دریایی سپاه به عنوان معین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در جزیره قشم اجرا شده است که روند تکمیل طرح‌های پیش بینی شده نیز در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش
  • مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: الحاق شناورهای لازم را در دستورکار است
  • فعالیت هزار و ۵۰۰ فروند شناور تفریحی در مازندران