Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"یوسف سپهوند" افزود: با شناسایی این منزل و در هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی از این محل بازدید و مقدار چهار تن و ۶۰۰ کیلوگرم برنج و ۱۱۰ کیلوگرم چای خارجی کشف شد.

وی اظهار داشت:  تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش و اطلاعات شهروندان در خصوص فعالیت‌های مخلان اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقیف کامیون حامل بار قاچاق در عملیات پلیس در اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز از توقیف یک دستگاه کامیون حامل کولرهای گازی قاچاق در یکی از محورهای ارتباطی اراک خبر داد.

سرهنگ "کامیار چهری" افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در یکی از محورهای ارتباطی شهرستان اراک، یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو تعداد ۶ دستگاه کولر گازی به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲ شهرستان استان مرکزی ساکن هستند.

برچسب‌ها استان مرکزی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی کالای قاچاق استان مرکزی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، کامیار چهری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن ۴۵ ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی ۴۳ ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن ۴۵ ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

کد خبر 744186

دیگر خبرها

  • توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • ۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • کشف ۱۰۸ راس دام قاچاق در سبزوار