Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری گفت‌‌:نیروی انتظامی نیرویی کارآمد و توانا در بخش های مختلف از جمله تامین امنیت است که در مقابله با اشرار و قاچاقچیان عملکرد بسیارمطلوبی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریاری نماینده زاهدان در مجلس در گفت و گو با عصرهامون، بیان کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست و دولت آمریکا همواره با روش های مختلف به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است و تحریم ها یکی از این ابزار برای ضربه زدن به ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دولت آمریکا تاکنون به دفعات، مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی کشور را تحریم کرده است اکنون نیز با تحریم فرماندهان نیروی انتظامی کشور به دنبال تضعیف امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نیرویی کارآمد و توانا در بخش های مختلف از جمله تامین امنیت است که در مقابله با اشرارو قاچاقچیان عملکرد بسیارمطلوبی دارد.

 وی تاکید کرد: اقتدار نیروی انتظامی بسیاری از دسیسه های دشمنان را در نا امن کردن مرزهای کشور خنثی کرده است و بدیهی است که دولت آمریکا که سرمنشا تمام این دسیسه هاست این اقتدار نیروی انتظامی را برنمی تابد.

شهریاری اذعان کرد: این تحریم ها تاثیری در اعتلا و پیشرفت کشور ندارد و بیشتر جنبه سیاسی و تبلیغاتی دارد وگرنه اکثر مسئولینی که تاکنون تحریم شده اند مبادلات خارج از کشور ندارند و این تحریم ها تاثیری در روند پیشرفت کشور ندارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نیرویی خدوم و حامی مردم است، تصریح کرد: نیروی انتظامی ضربات زیادی به جاسوسان آمریکایی و اروپایی در جمهوری اسلامی زده شده و نیروی انتظامی و امنیتی در شناسایی و برخورد با این جاسوسان عملکرد بسیار خوبی داشته اند و این سبب عصبانیت آمریکا و دشمنان ایران اسلامی است و وجود چنین نیروی قدرتمندی در کشور را نمی توانند تحمل کنند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند