Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:14:06 GMT

مجلس یازدهم همدلی میان احزاب را تقویت کند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۸۹۴

مجلس یازدهم همدلی میان احزاب را تقویت کند

حجت الاسلام سبحانی نیا گفت: مجلس یازدهم به نحوی عمل کند که همدلی ها تقویت شود و گروه ها و جمعیت های سیاسی احساس بی تفاوتی نکنند و خود را کنار نکشند.

حجت الاسلام حسن سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد بهره گیری مجلس یازدهم از احزاب و گروه های سیاسی مختلف گفت: مجلس یازدهم ضروری است تا از تمامی احزاب سیاسی مختلف و ظرفیت های آن بهره بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: کشور باید از تمامی ظرفیت ها برای پیشرفت جامعه اسلامی استفاده کند و احزاب و گروه های سیاسی خود را دخیل در توسعه و رشد کشور بدانند.

 

وی خاطرنشان کرد: البته درست است که در انتخابات آزاد ممکن است جریانی اکثریتی را در مجلس کسب کنند که در مجلس گذشته و امروز نیز شاهد آن بوده ایم اما مهم این است که چگونه از تمامی ظرفیت های جامعه به خوبی برای رشد و توسعه کشور استفاده کنیم که احساس بی تفاوتی در جامعه و گروه ها و احزاب سیاسی مختلف به وجود نیاید و همه کشور را از خود بدانند و پیشرفت ایران را مایه غرور و عزت خود تفسیر کنند و خدای ناخواسته مشکلات کشور را جدا از خود نبینند.

 

حجت الاسلام سبحانی نیا اظهار کرد: باید مجلس یازدهم به نحوی عمل کند که همدلی ها تقویت شود و گروه ها و جمعیت های سیاسی احساس بی تفاوتی نکنند و خود را کنار نکشند.

 

نماینده ادوار مجلس افزود:‌ به هر صورت ما در کشور با شکل گیری انقلاب قایل به یک گروه خاص نبودیم بلکه تمام مردم بودند که تداوم انقلاب را خواستند و انقلاب نیز با تمام گروه ها و احزاب سیاسی جامعه پیش رفته اما ممکن است در مدیریت ها و استفاده از ظرفیت ها گاهی تنگ نظرانه عمل شود و گاهی از تمامی ظرفیت های کارشناسی به خوبی استفاده نشود.

 

وی گفت: من فکر می کنم مجلس یازدهم برای آنکه موفق باشد باید زمینه را برای بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در جامعه، احزاب و گروه های سیاسی مختلف در راستای منویات امام (ره) و رهبر انقلاب استفاده کند و زمینه تحقق آن را فراهم کند.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: همدلی احزاب مجلس سیاسی مختلف گروه ها گروه ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • ناراحتی‌ها از تقویت مناسبات ایران و پاکستان اهمیتی ندارد