Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از یاسوج، مهدی روشنفکر با بیان این مطلب افزود: صدای مجلس باید پژواک فریاد جامعه، خواست و اراده توده‌های مردم باشد و نه به محل و فرصتی برای جولان و یکه‌تازی احزاب و باندهای قدرت‌طلب، انحصارطلب و تمامیت‌خواه تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه نماینده عصاره‌ فضائل امت و مجلس خانه ملت و نماد مردم سالاری دینی است، عنوان کرد: هیچ صدایی در مجلس نباید از صدای مردم بالاتر باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری، اولویت مجلس باید توجه به طبقات ضعیف جامعه، دهک‌های کمتر برخوردار و در معرض آسیب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنفکر گفت: مجلس می‌تواند بسته‌های فوری، کوتاه‌مدت و برنامه بلند‌مدت برای مهار تورم و حل مسئله معیشت پیش‌بینی کند، مسئله اصلی مجلس باید توجه بیش از پیش به اقتصاد بویژه موضوع مهم و بنیادی "جهش تولید" باشد.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه افزایش میزان تولید و مبارزه با قاچاق کالا دو دستور کار حیاتی برای مجلس یازدهم باید باشد، افزود: باید همه راه‌ها را بر روی قاچاق بست تا تولید ملی شکوفا شود و با وسواس منابع را به سمت تولید داخلی هدایت کرد و باید فرهنگ مصرف داخلی را نهادینه کرد.

روشنفکر گفت: با بالا بردن کیفیت کالای داخلی و بستن همه‌ منافذ قاچاق، باید اعتماد به کالای داخلی، تقویت تولید، بالا بردن کیفیت تولید و ارتقاء فرهنگ مصرف داخلی تقویت شود.

وی ورود به حاشیه‌ها را سم مهلک برای کارآمدی مجلس دانست و ادامه داد: این مجلس باید به موضوع اصلی نظام و حضرت آقا یعنی اقتصاد و معیشت مردم، بویژه صاحبان اصلی انقلاب، یعنی محرومین بپردازد.

روشنفکر با تاکید بر اینکه دغدغه‌های حزبی و باندی را باید قبل از ورود به مجلس فراموش کرد، گفت: پیگیری منویات فردی، قومی، منطقه‌ای، حزبی و باندی خیانت به رای مردم است و نباید فراموش کرد نماینده هیچ شانی جز نوکری مردم ندارد، بنابراین باید با سوء‌استفاده‌هایی که جایگاه مجلس را در نزد مردم مخدوش می‌کند، مقابله جدی کرد. 

وی تاکید کرد: ساده زیستی برای نماینده مردم یک فضیلت نیست بلکه یک واجب انقلابی است و ورود به تقابل‌ها و ستیزهای باندی و جناحی خیانت به کشور در این شرایط خطیر و حساس بوده و مجلس باید فعال و کم حاشیه باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه شورای اسلامی دنا قاچاق کالا منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­ به نقل از روابط‌عمومی سازمان غذا و دارو، ­حامد عبدی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت‌محور با اولویت پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا، از مطبی در خیابان «بیدار» محله الهیه حدود­ ۶۸۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق کشف و برای طی مراحل قانونی به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحویل شد. وی با اشاره به کشف حدود ۵۶۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از انبار متعلق به یک مطب در محله «پونک» خیابان «اشرفی اصفهانی» گفت: مقادیر زیادی تجهیزات پزشکی تقلبی نیز در بازرسی به عمل آمده، رویت شد که پرونده توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران جهت طی مراحل قضایی به مراجع مربوطه ارجاع داده شد. ­

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی