Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:20:11 GMT

کاپیتان واتفورد: گفتند ای کاش پسرت کرونا بگیرد!

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۹۷۱

کاپیتان واتفورد: گفتند ای کاش پسرت کرونا بگیرد!

کاپیتان واتفورد می‌گوید بعد از اعلام نگرانی بابت شروع زودهنگام لیگ برتر با آزار و اذیت‌های شدید و باورنکردنی روبرو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تروی دینی، کاپیتان باشگاه واتفورد می‌گوید بعد از آنکه نسبت به شروع زودهنگام لیگ برتر انگلیس ابراز نگرانی کرده و گفته نباید جان فوتبالیست‌ها را در بحران کرونا به خطر انداخت، با آزار و اذیت‌های شدید و باورنکردنی روبرو شده و حتی به او گفته شده ای کاش پسر خردسالت کرونا بگیرد تا دیگر خواهان تعطیلی فوتبال نباشی!

 

 

اعلام نگرانی تروی دینی بابت بازگشت زودهنگام لیگ برتر حتی قبل از آن انجام شد که نتیجه تست کرونای دو همبازی او مثبت اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دینی گفته بود از این می‌ترسد که اعامل انتقال ویروس کرونا به پسر پنج‌ماهه‌اش باشد که به مشکلات تنفسی هم مبتلا است.

 

دینی در گفتگو با سی‌ان‌ان گفت:" درباره پسرم کامنت‌های خیلی بدی گرفتم. چند نفر گفته بودند امیدوارم پسرت کرونا بگیرد! اگر هم به این جور کامنت‌ها جواب بدهم پیش خودشان می‌گویند آها، گیرش انداختیم. اینطوری ادامه می‌دهند و وضعیت بدتر می‌شود".

 

باشگاه‌های لیگ برتری بعد از آنکه دولت بریتانیا موافقت خود را با کاهش از سخت‌گیری برای ورزشکاران اعلام کرد باشگاه‌های لیگ برتری این هفته رای به شروع دوباره تمرینهای گروهی دادند.

 

 

واتفورد ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: واتفورد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»

به گزارش مبلغ شاید عجیب باشد ولی امروزه متکلمان و فیلسوفان دین در کشورهای مختلف، توجه ویژه ای به دانش فیزیک پیدا کرده اند و از موضوعاتی مانند تنظیم دقیق ثابت‌های جهانی گرفته تا مکانیک کوانتومی، نسبیت و کیهان‌شناسی را با دقت دنبال می کنند.

کتاب «فیزیک خداباوری» اثر جفری کوپرسکی؛ استاد فلسفۀ دانشگاه ایالتی دره ساگیناو آمریکا و ترجمۀ امیرمسعود جهان بین است که توسط نشر پارسیک به چاپ رسیده است.

ابن واقعیت را نمیتوان نادیده گرفت که پر کردن شکاف بین زمینه ها ی دینی و فیزیکی مشکل است. کسانی که در دین و علوم انسانی هستند معمولا فقط در سطح عمومی با علوم ریاضی تعامل دارند و فیزیکدانان اغلب متافیزیک و دین را نادیده می گیرند.

کتاب «فیزیک خداباوری» یک حد وسط مهم و ضروری بین این رشته‌ها را بیان می‌کند و تحلیلی انتقادی از روش‌های درهم تنیده شدن فیزیک در موضوعات دینی ارائه می‌کند.

نویسنده در این کتاب سعی کرده با شفاف‌سازی استدلال‌های اغلب پیچیده، طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش دهد که شامل کنش الهی، اراده آزاد، برهان تنظیم دقیق، طبیعت‌گرایی، قوانین طبیعت، رابطه بین علم و دین، و بحث بر سر طراحی هوشمند می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899036

دیگر خبرها

  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟