Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیرا دهقان استاد دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به موضوع رومینا اشرفی عنوان کرد: ترویج الگوهای غلط و انحطاطی یکی از استراتژی های اصلی دشمن در جبهه فرهنگی است و به همین منظور نشانه گرفتن نهاد خانواده و از بین بردن قبح مظاهر مختلف گناه در سطوح گوناگون اجتماعی از اهداف اصلی و بلند مدتی است که دشمن از هر ابزاری برای رسیدن به این هدف شوم استفاده می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،سمیرا دهقان استاد دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: چه موضوع رومینا اشرافی باشد چه هر موضوع دیگری هدف نشانه گرفتن مبانی اعتقادی و کمرنگ شدن آن در اذهان مردم است.

وی افزود: موضوع رومینا اشرافی حادثه تاسف باری است که هم متوجه پدر و همچنین خود فرزند از دست رفته نیز شده است اما اگر هر خانواده ای با دیدن و شنیدن مواردی از این دست نتیجه گیری کند که روبرو شدن با بحران هایی که ممکن است حادث شود و راه حلی به ظاهر ندارد استفاده از متخصصین و مشاوران حوزه خانواده و آسیب های اجتماعی درس بزرگی به همراه خواهد داشت.

این کارشناس مسائل فرهنگی افزود:در این مورد  نباید یک طرفه قضاوت کرد باید ابعاد مختلف مسئله بررسی شود و قطعا در این موضوع عدم کنترل هیجان توسط پدر خانواده به دلیل عدم آموزش های درست در مواجه با بحران های عاطفی از یک سو و قرار گرفتن دختر خانواده در مسیر غلط احساسی که پیامدهای اجتماعی سنگینی را به همراه خود در حال شکل گیری می نمود آسیب دیگری است که باید از زوایای مختلفی بررسی شود.

دهقان گفت: آنچه که مهم است و باید در کنار رسیدگی قانونی این پرونده مورد توجه اکید قرار بگیرد این است که هیچگاه به خاطر احساسات و هیجانات کاذب ناشی از جو تبلیغاتی رسانه های معاند در زمین دشمن بازی  نکرد.

 وی در پایان اظهار داشت: موضع اسلام در قبال خانواده کاملا روشن است و حفظ احترام افراد و پاسداشت جان و آبروی هر مومن و مومنه ای از اوجب واجبات بوده و نباید اجازه داد که دشمن به هر بهانه ای مبانی اعتقادی را مورد هجمه قرار دهد بر همه متخصصان دینی و فرهنگی نیز لازم است که در فضای اجتماعی ابعاد این موضوع  روشن گردیده تا راه را برای نفوذ دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بسته شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری