Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با تاکید براینکه مدارس فوتبال همچنان مجاز به فعالیت نیستند گفت: تمامی ورزشکاران برای حضور در باشگاه ها می بایست فرم خود اظهاری را تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز اشکان اردیبهشت اظهار کرد: ستاد کرونا در ورزش، کاملا زیر نظر وزارت بهداشت و ستاد کرونا کشور عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون اجازه فعالیت رشته های ورزشی انفرادی تنیس، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، شطرنج، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دو ومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی باکمان، سوارکاری، موتورسواری و اتومبیلرانی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی های فکری، طناب زنی، ورزشهای طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی و آمادگی جسمانی در استان البرز وسایر استان ها با وضعیت مشابه صادر شده است.

اردیبهشت ادامه داد: باشگاه هایی که اعلام شده می توانند به ادامه فعالیت بپردازند و می بایست حتما از طریق سامانه salamat.gov.ir  کد بهداشتی دریافت کنند.

وی با تاکید براینکه تمامی  ورزشکاران برای حضور در باشگاه ها می بایست فرم خود اظهاری را تکمیل کنند گفت: در فوتبال تنها لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور مجوز فعالیت دریافت کرده اند و مدارس فوتبال همچنان اجازه فعالیت ندارند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز بیان کرد: استانها این اختیار را دارند که با توجه به شرایط موجود، نسبت به اعمال محدودیت های بیشتر اقدام کنند

وی در پایان گفت: نیروهای پزشکی ورزشی برای نظارت بر تمامی اماکن ورزشی استان کافی نیستند و انتظار داریم تا ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در این زمینه به ما کمک کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا بازگشایی اماکن ورزشی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید

حیدریان گفت: ۲۲ هزار و ۷۱ ورزشکار از جامعه بانوان و ۲۴ هزار و ۸۰۴ نفر ورزشکار آقا در استان سمنان سال گذشته ساماندهی شدند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان بیان کرد: شمار ورزشکاران ساماندهی شده استان سمنان سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۶ و ۳۹ صدم درصدی داشت.

این مسوول بر ضرورت توجه به آموزش به منظور حفظ و ارتقاء سلامت جامعه تاکید و اضافه کرد: ۲۰ دوره کارگاه‌های آموزشی با حضور ۴۱۴ شرکت کننده شامل ۲۲۲ خانم و۱۹۲ آقا در استان سمنان سال گذشته برگزار شد.

حیدریان با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی بر سلامت باشگاه از سوی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی انجام می‌شود، اظهار کرد: ۱۲۹ باشگاه در بخش آقایان و بانوان توسط کارشناسان هیات پزشکی ورزشی استان سمنان سال گذشته مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: هیات پزشکی ورزشی استان سمنان مشاوره روانشناسی و ساختار قامتی به ۲۱۸ ورزشکار شامل ۱۶۱ آقا و ۶۹ خانم سال گذشته ارایه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف