Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد گل فشان صبح پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: جمعیت هلال احمر دارای وظایف متعددی بوده که برای انجام این رسالت‌ها نیازمند همکاری جوانان است.

وی با اشاره به خدمات شایسته جمعیت‌های هلال احمر در استان‌های مختلف بیان کرد: جمعیت هلال احمر ایران جز سه کشور برتر در صلیب سرخ جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل فشان بیان کرد: جوانان امدادگر علاوه بر ارائه خدمت به حوادث جاده‌ای، حق‌الزحمه شأن را در راه خدمت به بیماران کرونایی می‌دهند که این امر نشان از روح بلند و ایثارگر آن‌ها دارد.

وی با اشاره به توجه رهبری به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: امید است بتوانیم با هم افزایی و همکاری هر چه بیشتر، خواسته‌ها و مشکلات این قشر را پیگیری کنیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد: عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها یکی از مشکلات موجود در بحران بوده که می‌طلبد در زمان آرامش تمرین شود.

حجت‌الاسلام علی محمد درویشی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم در این جلسه با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: نجات جان انسان‌ها و خدمت به خلق از اجر و ثواب اخروی برخوردار بوده که این امر در جمعیت هلال احمر تبلور دارد.

وی با بیان اینکه هلال احمر مؤسسه خیریه خدمت رسان به افراد محروم و گرفتار است، اظهار کرد: بر اساس اسناد بالادستی، ارکان جمعیت محکم بوده و اشتغال در پست‌های مختلف این نهاد افتخار بالایی است.

حجت‌الاسلام درویشی با بیان اینکه خراسان جنوبی هیچ سازه‌ای برای امداد و نجات و اردوگاه فرهنگی و ورزشی ندارد، گفت: امکانات و هویت دادن به جوانان و داوطلبان مهم‌ترین دغدغه این قشر است.

وی خواستار توجه ویژه به استان در زمینه پشتیبانی، پایگاه‌ها و ساختمان‌های ناتمام هلال احمر استان شد، گفت: همچنین خواستاریم رفع مشکلات جوانان و داوطلبان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 4936173

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب بیرجند هلال احمر خراسان جنوبی سازمان جوانان هلال احمر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر راهپیمایی روز قدس روابط عمومی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان

گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه پیکان وانت با یک دستگاه وانت مزدا در کیلومتر ۱۷ محور  تاکستان- همدان، ورودی شهر شال به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه ۳ مصدوم بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی یک مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخورد ۲ دستگاه خودرو در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • استان‌هایی که در صدر حوادث جاده‌ای هستند
  • استان‌های اصفهان، فارس و مازندران در صدر حوادث جاده‌ای
  • بیشترین حوادث جاده‌ای در کدام استان‌ها رخ داده است؟
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه شد
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر