Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان‌شمالی از پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان فطریه توسط مردم روزه دار این استان خبر داد.

مجید الهی راد در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه این فطریه رقم اولیه است و میزان کلی آن در روزهای آتی اعلام می‌شود، ادامه داد: از رقم فطریه پرداختی ۴۵۰ میلیون تومان فطریه عام،۳۵ میلیون تومان فطریه سادات،۱۰۰  میلیون تومان کفاره غیر عمد و یک میلیون تومان نیز کفاره عمد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به نحوه هزینه کرد فطریه جمع آوری شده اشاره کرد و گفت: مبالغ جمع آوری شده بر اساس نیاز محرومین با تصمیم هیات امنای مساجد، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد پرداخت می گردد.
الهی راد خاطر نشان کرد: افرادی که تاکنون موفق به پرداخت زکات فطره نشده اند می توانند با مراجعه به ادارات این نهاد، مراکز نیکوکاری و یا از طریق کد دستوری #۵*۰۵۸*۸۸۷۷* فطریه خود را به نیازمندان و محرومان بدهند و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۸۹۷۵ برای فطریه عام، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۲۴۰ برای فطریه سادات،۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۵۱۶ برای کفاره غیر عمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۳۷۸۳ برای کفاره عمد اقدام کنند.
وی یاد آور شد: هزار و ۲۳۰ پایگاه‌ در سطح خراسان شمالی فطریه های مردم روزه دار استان را جمع آوری کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي زكات فطره میلیون تومان فطریه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد

 سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان تهران با اعلام آمار اولیه از زکات فطریه و کفارات جمع آوری شده در سطح استان تهران گفت: مردم نیکوکار استان تهران طبق آمار ثبت شده تا امروز بیست و ششم فروردین ماه بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد خود را از طریق کمیته امداد استان تهران پرداخت کردند.

وی افزود: از این مبلغ ۹ میلیارد تومان فطریه عام، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فطریه سادات و ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کفارات است.

پرپنچی ادامه داد: در همین راستا در مرحله نخست واریز زکات فطریه و کفارات جمع آوری شده در پایگاه‌های این نهاد در استان تهران مبلغ ۷ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان به حساب ۸ هزار و ۵۵۴ خانوار تحت حمایت در قالب کمک هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان، کمک موردی و اجاره مسکن پرداخت شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: از این تعداد خانواده ۳ هزار و ۵۶۳ خانواده از سادات هستند که کمک‌های پرداختی از محل فطره سادات برای آنان پرداخت شده است.

دبیر شورای زکات استان تهران خاطرنشان کرد:همچنین بالغ بر یک میلیارد و ۹۳۲ میلیون تومان نیز به حساب ۴۶۴ مددجو به منظور هزینه‌های درمانی آنان واریز شد.

وی عنوان کرد: کفارات جمع آوری شده نیز به استان‌های کمتربرخوردار تخصیص داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی امام خمینی (ره)
  • پرداخت ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد
  • پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی از طریق کارت‌خوان نانوایی‌ها
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی
  • ۱۲۸ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال فطریه و کفاره در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه در خراسان شمالی