Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی رضایی،نویسنده و کارگردان نماهنگ کنگره شهدای استان قم در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، گفت: نماهنگ کنگره شهدای استان قم با نام دلتنگی یک شهر به تهیه کنندگی محمد کاظم رضوانی و به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و کنگره شهدای استان قم تهیه و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:در این نماهنگ  عباس رسولی، سوگند مقدم، احمد موسوی، فائزه اسلامی و احمد علئی  از هنرمندان سینما و تئاتر قم و نزدیک به ۱۰۰ هنرور به ایفای نقش پرداخته اند.

رضایی گفت:ساخت نماهنگ به تصویر برداری یاسر نصر الهی،تدوین و صداگذاری محسن نامدار،مشاوره هنری سید امیر طباطبایی، عکاسی علیرضا امینی ،مدیر تولید امیر حسین اخوان و با دستیار کارگردانی و برنامه ریزی فاطمه اسلامی بوده است.



 کارگردان نماهنگ کنگره شهدای استان قم با بیان این که کار نویسندگی این اثر از یک ماه پیش انجام شد ادامه داد:خلاصه داستان نماهنگ این است که در روز بزرگداشت شهدای استان قم با اعلام خبر از رادیو شروع به آماده سازی شهر قم برای این رویداد مهم می‌شود.

او ادامه داد:در یکی از سکانس‌ها با همکاری چند هیئت مذهبی استان قم و گروه موسیقی سپاه علی ابن ابیطالب (ع)استان مراسم تشییع شهید گمنام به صورت نمادین انجام شده است.

رضایی افزود:در سکانس شهدای مدافع حرم،همسر شهید حسینی از تیپ زیبنبیون در یک نقش واقعی  بر روی مزار این شهید والا مقام  حاضر شده اند.

کارگردان نماهنگ کنگره شهدای استان قم عنوان کرد:این نماهنگ در ۶ لوکیشن گلزار شهدای شاه ابراهیم،گلزار شهدای مدافع حرم،گلزار شهدای سوم خرداد،گلزار شهدای مرکزی قم،کوه خضر و حرم شهدای گمنام تصویربرداری و ضبط شده است.


رضایی گفت:موسیقی این کار بازخوانی تصنیف معروف از خون جوانان وطن لاله دمیده است که به همت بچه‌های موسیقی صفر تا صد و با صدای مهدی سلطانی از خوانندگان جوان قم است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره شهداء کنگره شهدای استان قم رادیو و تلویزیون گلزار شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امین درخشان افزود: این اقدامات فرهنگی و هنری، با رویکرد جریان سازی فرهنگی و هنری با مشارکت جوانان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این تولیدات انجام شده است، ادامه داد: تاکنون ۳۰ فیلم مستند، ۱۱۰ اثر موسیقی فاخر و ۲۰ گروه سرود توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای استان تهیه و تولید شده است.
رئیس کمیته فرهنگی و هنری دومین کنگره ملی شهدای استان اضافه کرد: بخشی از نیاز‌های فرهنگی استان در این تولیدات تامین شده که می‌تواند در جریان سازی محتوایی تاثیر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم