Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بارسلونا ماسک های حفاظتی خود را به بازار داد.

طرفداری- باشگاه بارسلونا برای جبران بخش کوچکی از ضررهای مالی خود به دلیل ویروس کرونا، ماسک هایی را با طرح پیراهن این باشگاه به بازار داد.

به گزارش وب سایت رسمی بارسلونا ماسک های مخصوص این باشگاه با 3 طرح مختلف به بازار آمد. این ماسک ها که 18 یورو قیمت دارند، از چهارشنبه مورد استفاده تمام بازیکنان و کادرفنی این باشگاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا نیز مانند بسیاری از باشگاه های دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا ضررهای بسیاری کرده و امیدوار است تا از این طریق بتواند کمی از بار این خسارت ها کم کند.

ماسک های مخصوص باشگاه بارسلونا در 3 طرح مختلفجرارد پیکهایوان راکیتیچآرتورو ویدال

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مدیریت ارزش سرمایه( گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی، مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مدیریت ارزش سرمایه(گروه مالی)صندوق بازنشستگی کشوری برای سال مالی منتهی به 30 آذرماه سال 1402 با حضور اکثریت سهامداران چهارشنبه مورخ 29 فروردین ماه 1403 در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر تاجیک به عنوان نماینده صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، سید هادی ابطحی مدیرعامل گروه مدیریت ارزش سرمایه(گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تشریح اقدامات اصلی صورت گرفته در سال مالی گذشته گفت: متاسفانه به دلیل عدم معرفی اعضاء هیئت مدیره واجد شرایط به سازمان بورس و اوراق بهادار، نماد شرکت تعلیق شده بود که با استقرار تیم جدید مدیریتی در هیئت مدیره و پیگیری های فراوان در ‌کمتر از 45 روز تایید صلاحیت تمامی اعضای جدید هیئت مدیره ابلاغ و نماد بازگشایی شد.

وی با اشاره به رشد سود عملیاتی شرکتهای زیر مجموعه در سال گذشته گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تکالیف ابلاغی به شرکتهای تابعه از جمله بیمه ملت، کارگزاری و ... توانستیم سود عملیاتی این شرکتها را با رشد بالای 100 درصدی به ثبت برسانیم و تداوم این برنامه افزایش سود در سال مالی جدید هم جزو ارکان اصلی برنامه های این شرکتها خواهد بود.

ابطحی همچنین به پیگیری گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری برای تاسیس شرکت سبدگردان بورس و صرافی گفت: تاسیس شرکت سبدگردان و صرافی جزو اولویت های کاری یک گروه مالی است که متاسفانه تاکنون مغفول مانده بود، اما این مهم از همان روزهای اول اسقرار تیم مدیریتی جدید در دستور کار قرار گفتیم و با جدیت در حال پیگیری تا به سرانجام رسیدن است.

گفتنی است در این مجمع مصوب شد 650 ریال سود بابت هر سهم به سهامداران پرداخت و مابقی سود عملیاتی شناسایی شده برای افزایش سرمایه نزد شرکت باقی بماند تا برنامه های توسعه ای را پیگیری و به سرانجام برساند.

همچنین در این مجمع در مورد روزنامه رسمی، مبلغ حضور در جلسه اعضای غیر موظف هیئت مدیره و اعضای کمیته های تخصصی و حاکمیت شرکتی و ... تصمیم گیری و با رای اکثریت سهامداران به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم
  • تثبیت نرخ ارز، آری یا نه؟
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است