Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@00:07:14 GMT

راز هواپیمای صهیونیستی در فرودگاه سودان فاش شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۲۱۲

راز هواپیمای صهیونیستی در فرودگاه سودان فاش شد

هواپیمایی که اخیرا در سودان به زمین نشست و رسانه‌ها از فرود یک هواپیمای اسرائیلی خبر دادند، قصد نجات دلال رابطه مقام جدید سودانی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را داشته که به کرونا مبتلا شده بود.

به گزارش مشرق، «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان چهارشنبه (دیروز) از فوت مشاور خود خانم «نجوی قدح الدم» خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه به روزنامه «السودانی» گفتند که قدح الدم بر اثر ابتلا به کرونا به بیمارستانی در این کشور منتقل شده و بر اثر آن جان باخته است.

بیشتر بخوانید: نظر خاخام اسرائیل در مورد مشکل ژنتیکی غیر یهودیان+ فیلم روایتی از سابقه کودک‌کشی صهیونیست‌ها به بهانه کارهای آزمایشگاهی!

این منابع در گفت‌وگو با روزنامه یاد شده تصریح کردند: هواپیمای اسرائیلی که سه‌شنبه (هفته جاری) در فرودگاه خارطوم به زمین نشست وابسته به شرکت «آرو» ویژه امور اروژانسی پزشکی است و تیمی پزشکی در آن حضور داشت تا دکتر «نجوی قدح الدم» مشاور رئیس‌جمهور پیشین اوگاندا «یوری موسونی» را که به کرونا مبتلا شده بود، (برای درمان به فلسطین اشغالی) منتقل کنند.

تیم پزشکی وضعیت قدح الدم را در بیمارستان تخصصی «علیاء» بررسی کرد و زمانی که دید وضعیت وی اجازه انتقالش به خارج را نمی‌دهد یک پروتکل درمانی به همراه دارو برای وی تجویز کرد اما وی چهارشنبه فوت کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، نام نجوی قدح الدم به عنوان یکی از ترتیب‌دهندگان دیدار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و البرهان در اوگاندا در فوریه گذشته بر سر زبان‌ها افتاد.

نام وی در سال ۲۰۱۵ نیز به عنوان شخصی که ترتیب سفر یوری موسونی به خارطوم را داده بود، در افکار عمومی مطرح شد؛ دیداری که پس از قطع روابط چندین ساله میان دو کشور رخ داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت رژیم صهیونیستی سودان فلسطین اشغالی فرودگاه رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو عبدالفتاح البرهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز پزشکی و امدادی در لبنان

ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در روستای الهباریه در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیروی هوایی ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) دست به جنایت دیگری در جنوب لبنان زد و این بار یک مرکز پزشکی و درمانی را هدف قرار داد.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، ارتش صهیونیستی در یک حمله هوایی ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در روستای الهباریه در جنوب لبنان را هدف قرار داد که این حمله تاکنون حداقل 7 شهید در پی داشته است.

در این میان گروههای امداد و نجات همچنان در حال عملیات جست‌وجو و نجات هستند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اوایل شب گذشته نیز ساختمانی در منطقه «وردین» در میان دو روستای «ایعات» و «بودای» را در جنوب لبنان هدف قرار دادند که این حمله نیز دو شهید و یک زخمی در پی داشت.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • گشت‌زنی هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان نیمروز
  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • در غزه و سودان چه خبر است؟/ آنقدر گرسنه می مانی تا ذره ذره آب شوی
  • شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • پاسخ موشکی سریع حزب‌الله به جنایت اشغالگران در جنوب لبنان
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز پزشکی و امدادی در لبنان
  • اجتماع کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی