Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:59:51 GMT

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در نیروی قدس به قالیباف

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۲۸۸

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در نیروی قدس به قالیباف

حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه، ریاست مجلس را به قالیباف تبریک گفت. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انتخاب محمدباقر قالیباف به‌عنوان رئیس مجلس را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت‌الاسلام شیرازی به شرح زیر است:

برادر عزیز جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف (زید عزه) انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سابقه درخشان جنابعالی در سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و شهرداری تهران و حضور در صحنه‌های گوناگون سیاسی کشور و دفاع همیشگی تان از ارزش‌های دینی امام و ولایت و راه شهدا گواهی برایستادن شما پای مبانی انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است.

همواره به یاد داشته باشید که شما از چهره‌های درخشان دفاع مقدس و همرزم شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمی بوده و هستید. انتظار همگان از جنابعالی این است که در دوران تصدی ریاست مجلس شورای اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت در کشور پررنگ‌تر شود.

امید است با تغییر و تحول جدی در برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی کشور و حرکت در مسیر عمل و اندرزها و تدابیر امام خامنه‌ای عزیز و حمایت از ملت سلحشور، مقاوم و صبور ایران اسلامی پایه های نظام مردم سالاری دینی را محکم تر نموده و زمینه رشد امید در دل امت اسلامی را بارور نمایید.

 علی شیرازی
 نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس

انتهای پیام/

R1381/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمدباقر قالیباف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمدباقر قالیباف نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمدباقر قالیباف ولی فقیه نیروی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام بیگدلی به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیاز‌های معرفتی است و بهره گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.


وی ادامه داد: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان افزود: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تامین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.


وی به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.


حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهاد‌های مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک می‌کند و در کنار آنها حضور می‌یابد.


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه هاست.


هشت تا ۱۴ اردیبهشت به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند