Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:43:40 GMT

کاهش ۵۰ درصدی عوارض حاشیه شهر بجنورد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۳۴۰

کاهش ۵۰ درصدی عوارض حاشیه شهر بجنورد

احمد مقدمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: منطقه یک بجنورد دارای هزار و ۳۰۰ هکتار مساحت است که از آبان ماه سال گذشته اقدام به شناسایی و برداشت دقیق وضع موجود این منطقه کردیم.

شهردار منطقه یک بجنورد با اشاره به توجه ویژه شهردار بجنورد به محلات کم برخوردار خاطرنشان کرد: با این نگاه عملیات‌های عمرانی را با احداث پارک ۲۳ هزار متر مربعی در محله ناظرآباد آغاز کردیم که در حال حاضر در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری سازمان‌های مربوط تمام کوچه‌های ناظرآباد را به شبکه فاضلاب متصل کردیم و لذا آسفالت معابر این محل پیش از آغاز فصل سرما انجام خواهد شد.

مقدمی ادامه داد: علاوه بر این در ۸ محله دیگر عملیات‌ نظافت و نخاله برداری، لکه گیری و خوشایندسازی شهر صورت گرفت.

شهردار منطقه یک بجنورد گفت: برای توجه بیشتر به مردم این مناطق عوارض پرداختی را ۵۰ درصد کاهش دادیم که این امر رضایتمندی مردم را به دنبال داشت.

کد خبر 4936171

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بجنورد شورای شهر آب و فاضلاب شهری ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر راهپیمایی روز قدس روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان چادر خوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: به هیچ عنوان امکان اسکان موقت چادر خوابی مسافران در مجموعه گردشگری صفه و پارک‌های حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد، چراکه مجموعه باغ فدک تنها محل برای چادر خوابی مسافران در این کلان‌شهر است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه اقدامات برای استقبال از مسافران در بهار طبیعت و بهار قرآن در منطقه پنج شهرداری اصفهان به سه بخش فرهنگی، گردشگری و خدماتی تقسیم‌بندی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح این منطقه افزود: به‌دلیل برودت هوا و تغییر شرایط جوی، برای اسکان مسافران با همراهی بخش خصوصی، ورزشگاه ولایت سپاهان شهر را برای ۱۳۰ اسکان خانواده آماده کردیم.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مجموعه گردشگری صفه از جمله جاذبه‌های این منطقه است.

کارگر گفت: ارائه بهترین نوع کیفیت خدمت و بهره‌مندی حداکثری مسافران از این خدمات، هدف نهایی مدیریت شهری است و امیدواریم خاطره‌ای خوشی را در ذهن مسافران به یادگار بگذاریم.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان امکان اسکان موقت چادر خوابی مسافران در مجموعه گردشگری صفه و پارک‌های حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد و مجموعه باغ فدک تنها محل برای چادر خوابی مسافران در این کلان‌شهر است، همچنین با توجه به تصمیم ستاد دائمی خدمات سفر شهر، ورزشگاه ولایت برای مواقع اضطراری مسافران در این منطقه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 739282

دیگر خبرها

  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است
  • بازار آب از طرح‌های مهم مشارکت مردمی در حوزه آب/کاهش ۱۱.۶ درصدی بارش‌ها در یزد
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • منطقه ۳ کاشان، نخستین میزبان طرح دهه خدمات عمرانی شد
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • امکان چادرخوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد
  • امکان چادر خوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد
  • کاشت درخت چنار حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی