Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران فاتح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مطالبات معوقه مربوط به کارکنان شهرداری از جمله کارمندان اداری، قراردادی، رسمی و آتش‌نشانی مربوط به سال گذشته به غیر از اضافهکاری بود که به‌طور کامل پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در طول یک ماه گذشته این معوقات در چهار مرحله به پرسنل شهرداری پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عمده بدهی پرسنل شهرداری مربط به اضافه‌کاری است، افزود: مطالبات مربوط به اضافه‌کاری ۲ سال گذشته شامل سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ هنوز پرداخت نشده و باقی مانده است.

شهردار مهاباد اظهار داشت: محور اصلی برنامه‌های مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در سال جاری ادامە روند پرداخت حقوق معوقه و مطالبات همکاران بوده و  و جای قدردانی دارد که علیرغم فشار مالی فراوان، کماکان همکاران شهرداری برای تداوم عمران و آبادانی شهر، به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند.

«فاتح»، نقش کارکنان شهرداری مهاباد را در مبارزه با ویروس کرونا و همراهی با تصمیمات ستاد پیشگیری اساسی دانست و افزود: به منظور ارج نهادن به زحمات کارکنان و رفع مشکلات موجود تمام تلاش خود را برای تامین منابع مالی و پرداخت مطالبات همکاران به کار خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد:  همکاری شهروندان در پرداخت به موقع عوارض شهرداری، می‌تواند به شهرداری در پرداخت به موقع حقوق کارکنان، اجرای طرح های عمرانی، خدماتی و بهسازی شهری کمک کند.

وی با اشاره به اینکه بودجه مصوّب شهرداری این شهر برای سال جاری با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۷۵۰ میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: بیش از ۶۰ درصد بودجه سال جاری معادل ۴۶۰ میلیارد ریال صرف هزینه خدمات شهرداری و پرسنل می‌شود و ۴۰ درصد باقیمانده نیز برای پروژه‌های عمرانی شهر در نظر گرفته شده است.

شهر ۱۶۶ هزار و ۵۱۸ نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه‌اندازی شده و کامران فاتح چهل‌وسومین شهردار این شهر است.

شهرداری مهاباد با بیش از ۸۰۰ نفر پرسنل در بخش‌های مختلف در مقایسه با سایر شهرداری‌های استان آذربایجان‌غربی دارای بیشترین نیروی مازاد است.

برچسب‌ها شورای شهر مهاباد شهرداری مهاباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر مهاباد شهرداری مهاباد شورای شهر مهاباد شهرداری مهاباد شهرداری مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان برای ماه فروردین بابت اجرای طرح دارویار خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرشته میرزازاده؛ معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از تخصیص 7 هزار میلیارد تومان برای ماه فروردین بابت اجرای طرح دارویار خبر داد و گفت: این مبلغ برای پرداخت فروردین ماه صادر شده تا پس از ارسال اسناد بیمه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها بابت دارویار و شیر خشک یارانه‌ای پرداخت شود.

وی افزود: در بخش بستری نیز مطالبات بیمارستان‌ها برای حدود 45 روز پرداخت خواهد شد.

تجویز دارو در ایران 2 برابر استاندارد جهانی/ نیاز به بودجه 155 هزار میلیاردی برای دارویار در سال 1403

میرزا زاده ادامه داد: از تیر ماه سال 1401 تا کنون که این طرح عملیاتی شده پرداخت از جیب را ثابت نگه داشته‌ایم؛ قصدمان هم این است که از طریق پرداخت مابه‌التفاوت اجرای این طرح را مستمر کنیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳