Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد گهواره  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ با اشاره به کسب رتبه نخست گهواره در جذب حامیان با پیگیری‌های مستمر ۴۵۲ حامی برای خانوار‌های محسنین و ایتام جذب شد که برای کاهش مشکلات آنان ومحرومیت زدایی نیازمندان اقدام مهمی است.

قدمی رئیس کمیته امداد گهواره  بیان کرد: در راستای لبیک به فرمایشات گهر بار مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی و طرح همسفره: ۳۶۵۰ پرس غذای گرم به ارزش ۷۵۷میلیون و ۶۰۰هزار ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین نیک اندیش  ۲هزار و ۲۸۲ سبد غذائی به ارزش ۲میلیارد و ۳۶۶میلیون و ۲۶۲هزار ۲۸۰ ریال توزیع شده است.

قدمی با اشاره به دیدارهای مسئولان و خیران با نیازمندان برای رفع مشکلات انان  گفت: ۶۰ طرح مفتاح الجنه به ارزش ۴۸میلیون ریال اجرا شد.

رییس کمیته امداد گهواره بیان کرد: در عید سعید فطر نیز خیران سخاوتمند ۳میلیارد و ۷۸۰میلیون و ۰۶۲هزار و۲۸۰ ریال پرداخت کردند که از این میزان  زکات فطریه عام وکفاره مبلغ ۱۹۷میلیون و ۸۰۰هزار ریال است.

او بیان کرد:حضور خیرین و نیکوکاران حماسه همنوائی  مردم باسخاوت ونوع دوست گهواره در همه عرصه‌ها بخصوص ماه مبارک رمضان را به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد رزمایش کمک مومنانه زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رسالت کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است تا طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

وی افزود: همواره به وجود کمیته امداد و برنامه‌های حمایتی و تنوع خدمات آن افتخار می‌کنیم و این نهاد ارزشمند مایه فخر و مباهات همه ما است.

حجت‌الاسلام باوقار بیان کرد: در کنار دعا برای کارگزاران این مجموعه ارزشی، همواره به خدمت‌گذاران صدیق سنگر رفع مشکلات محرومان به ویژه در نهاد کمیته امداد، غبطه می‌خوریم و امیدواریم اجر و پاداش آنها بی‌انتها باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: امام راحل (ره) با اخلاصی تمام و باور و اعتقاد عمیق، در سال ۵۷ دستور شکل‌گیری کمیته امداد را داد تا این نهاد بتواند خادمی لایق و شایسته برای محرومان و نیازمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت این نهاد را مرهون نفس پاک امام و اخلاص بنیانگذار کبیر انقلاب می‌دانیم و در عرصه محرومیت زدایی به ویژه توانمندسازی، اشتغال‌زایی، تامین مسکن و رفع نیازمندی موردی گروه‌های آسیب‌پذیر، فعالیت کمیته امداد بی‌نظیر بوده است.

باوقار افزود: فعالیت‌های خوبی را در سال گذشته در شهرستان مشگین شهر به همت و همراهی کمیته امداد شاهد بودیم و باید این فعالیت‌ها به صورت موثر و روشنگرانه تبیین و تشریح شود.

کد خبر 6087033

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه