Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از راشاتودی، «نیکلاس مادورو»، رئیس جمهور ونزوئلا در سخنانی بار دیگر از ایران به دلیل ارسال تانکرهای سوخت قدردانی کرد.

مادورو قدردانی خود از ایران را در جریان سخنرانی روز پنج شنبه در کاراکاس اعلام کرده است.

در این ارتباط مادورو از رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای، مردم و دولت ایران به دلیل شجاعت، استحکام و اتحاد تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور ونزوئلا در سخنان خود همچنین از دولت آمریکا به دلیل اقدام به ممنوعیت واردات نفتکش‌ها و تحریم واردات کالا به ونزوئلا به شدت انتقاد و تاکید کرد که ونزوئلا و مردم جهان حق تجارت آزاد برای خرید و فروش نیازهای خود را دارند و کسی نمی‌تواند مانع تجارت آزاد کشورها شود.

سخنان رئیس جمهور ونزوئلا همزمان با آن اعلام شده که تاکنون سه نفتکش اعزامی ایران برای تأمین سوخت ونزوئلا در سواحل این کشور پهلوگرفته اند و در حال حاضر نیز چهارمین نفتکش ایرانی در چند مایلی سواحل ونزوئلا به سر می‌برد.

ایران با ارسال ۵ نفتکش به سمت ونزوئلا در مجموع ۱.۵۳ میلیون بشکه بنزین و فرآورده‌های نفتی دیگر به این کشور صادر می‌کند تا بتواند از فشارهای وارده بر مردم ونزوئلا که تحت تحریم‌های شدید آمریکا قرار دارند، بکاهد.

تهران پیشتر به آمریکا در خصوص هر گونه اقدام خصمانه علیه نفتکش‌های خود در مسیر ونزوئلا هشدار داده بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران ونزوئلا رئیس جمهور ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خارجه فیلیپین روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۸ ملوان این کشور که در نفتکش سنت‌نیکلاس حضور داشتند، به سلامت به کشور خود بازگشته‌اند.

۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد به‌دنبال تخلف کشتی «سوئز راجان» و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید سنت‌نیکلاس توقیف شد.

نفتکش سوئز راجان در اردیبهشت ۱۴۰۲ محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود.

ارتش همچنین اعلام کرد این نفتکش به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شده است.

فیلیپین اعلام کرد ملوانان این کشور به صورت گروهی به این کشور رسیدند و آخرین گروه ۶ نفره از آن‌ها، هفته گذشته وارد فیلیپین شدند.

دولت فیلیپین در بیانیه خود از جمهوری اسلامی ایران نیز تشکر کرده است.

کد خبر 840950 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا فیلیپین

دیگر خبرها

  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • مادورو از خنثی شدن دو طرح ترور علیه خود طی ۱۵ روز گذشته خبر داد
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها