Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@11:10:24 GMT

ابتلای ۱۲۴ تبعه خارجی در فارس به کرونا

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۶۱۴

ابتلای ۱۲۴ تبعه خارجی در فارس به کرونا

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: تاکنون ۱۲۴ مورد مثبت ابتلای قطعی اتباع خارجی به کرونا در این استان گزارش شده که درمان این افراد به شکل رایگان خواهد بود.

سیدعلاالدین کراماتی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اتباع بیگانه غیر مجازی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند پس از گذراندن دوره درمان و بهبودی به کشورشان بازگردانده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به اتباع بیگانه در استان، پیامک‌‎هایی با محتوای آموزشی و تاکید بر لزوم در خانه ماندن برای اتباع خارجی دارای کارت آمایش و شرکت کنندگان در طرح سرشماری اتباع و خانوارهای غیرمجاز دارای دانش‌آموز مجاز ارسال شده است.

او اظهار داشت: همچنین علاوه بر توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین این اتباع، با پیگیری و رایزنی با دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان در شیراز، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به تعدادی از خانوارهای آسیب‌پذیر اتباع خارجی که دارای مشکلات معیشتی شدید هستند داده شده است.

کراماتی، تعداد اتباع خارجی مجاز استان فارس را حدود ۶۰ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد حدود ۵۷ هزار نفر دارای کارت آمایش هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۶ خرداد ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۷۸۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده اند ، با شناسایی این موارد، مجموع بیماران کرونا در کشور به ۱۳۹ هزار و ۵۱۱ نفر رسید.

لینک کوتاه: asriran.com/00344d

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین

با حضور طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین فینال رقابت‌های جام رمضان اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین  برگزار گردید .

این رقابت‌ها که با حضور ۱۰ تیم و برگزاری ۲۴ مسابقه در ماه مبارک رمضان آغاز گردیده بود با برگزاری مسابقه فینال و رده‌بندی تیم‌های برتر خود را شناخت .

در فینال این رقابت‌ها که با حضور دکتر طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در سالن ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد تیم سفیر قزوین موفق شد با غلبه بر تیم اتحاد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

تیم اتحاد نیز دوم شد و تیم سفیر جوانان به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.

در حاشیه این مسابقات طریقی از برگزاری منظم و منضبط این  مسابقات تقدیر و تشکر کرد و گفت رسیدگی به امورات فرهنگی و اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی در در اولویت امور این اداره کل می‌باشد.

در پایان مراسم اهدای کاپ و جوایز قهرمانی با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری