Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه تنظیم بازار استان کرمان دلایل گرانی مرغ در استان بررسی شد و موارد چون کاهش تولید مرغ و جوجه‌ریزی تا توزیع مرغ منجمد در استان مطرح شد. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان برگزار و دلایل افزایش قیمت مرغ در استان کرمان در این جلسه بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه تورم استان کرمان 21 درصد است که نسبت به سایر استان‌ها خوب است اظهار داشت: بیشترین جریمه‌ای که داشته‌ایم در بحث گرانفروشی در سطح بازار بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه سرانه مصرف استان کرمان در طول سال شناسایی شده است افزود: به عنوان مثال میزان مصرف مرغ استان کرمان در سال 74 هزار و 600 تن است.

مرغ در کرمان با قیمت 13650 تومان می‌تازد؛ از دست‌های پشت پرده گرانی مرغ در کرمان تا نبود تدبیرمافیای مرغ در کرمان خطی از ستاد تنظیم بازار نمی‌خواند؛ مصوبه 12900 تومانی 13650 تومان اجرا می‌شوددو نرخی بودن قیمت مرغ در کرمان کار نظارت بر عرضه را سخت کرده است

سینا خسروی معاون امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: بسته شدن تالارها و کم شدن تقاضای خرید مرغ باعث شد ضرر و زیان زیادی نصیب مرغداران استان شود و قیمت کاهش پیدا کرد.

معاون امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان با بیان اینکه در چند روز گذشته قیمت مرغ افزایش پیدا کرده است و حتی در یک روز به 14 هزار و 500 تومان رسید افزود: پیش‌بینی می‌شود با توجه به کاهش تولید و جوجه‌ریزی و افزایش تقاضا قیمت مرغ در استان افزایش پیدا کند.

مهدی بنی‌اسدی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه بیش از 45 تن مرغ منجمد موجود در استان است که باید بلافاصله با توجه به تاریخ مصرف آنها توزیع شود افزود: 660 تن مرغ نیز از ابتدای سال از مرغداران استان خریداری شده است.

به گزارش تسنیم محمدجواد استاندار کرمان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با عنوان اینکه صورتجلسه‌ای از دو سال و نیم پیش داریم که قرار شد زنجیره تولید مرغ و عرضه آن در استان تشکیل شود گفت: متاسفانه اراده‌ای برای حل مشکلات صنعت مرغ در استان کرمان نیست.

انتهای پیام/511/ی

R7860/P/S6,67/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بازار قیمت مرغ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار قیمت مرغ بازار قیمت مرغ استان کرمان استان کرمان مرغ در استان مرغ در کرمان معدن و تجارت قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،محمدنبی یزدانی گفت: این هشت واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی جدید با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی  با ظرفیت ۱۶۰ هزار قطعه در دوره و تولید سالیانه هزار و ۴۰۰ تن گوشت مرغ در سطح شهرستان فنوج در حال احداث است.

وی پیشرفت فیزیکی واحد‌های در دست اجرا را ۵۰ تا ۹۵درصد اعلام کرد و افزود:با احداث و بهره برداری این هشت واحد مرغداری، شهرستان فنوج به خودکفایی در تولید گوشت مرغ می‌رسد.
یزدانی تصریح کرد: ۲۶ مورد مجوز احداث مرغداری جدید صادر شده و منتظر تحویل زمین است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فنوج افزود: سال قبل، درسه واحدصنعتی پرورش مرغ گوشتی بیش از ۴۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی شده و با این میزان جوجه ریزی، حدود ۷۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی، در مرغداری‌های شهرستان فنوج قابلیت پنج دوره جوجه ریزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار
  • کاهش قیمت ها در بازار مرغ | مرغداران با ضرر می‌ فروشند
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • پتانسیل صادرات بیش از ۶۰۰ هزارتن مرغ در کشور وجود دارد
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی