Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:01:44 GMT

پروتکل بهداشتی مسابقات فوتبال اصلاح می شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۷۲۲

پروتکل بهداشتی مسابقات فوتبال اصلاح می شود

مسئولان وزارت بهداشت قصد دارند پروتکل بهداشتی مسابقات فوتبال را اصلاح کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پروتکل بهداشتی که وزارت بهداشت و درمان با هماهنگی وزارت ورزش برای برگزاری مسابقات فوتبال در نظر گرفته حواشی زیادی را به وجود آورده است. دراین پروتکل مواردی عنوان شده که به دلیل کمبود امکانات در داخل ایران عملا امکان اجرایی شدن بخش های مهمی از آن وجود ندارد و مدیران باشگاه ها نیز بشدت نسبت به این موضوع انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا اما با توجه به حواشی موجود مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا قصد اصلاح این پروتکل را دارند. مهرزاد خلیلیان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در این باره گفت: «در خصوص شروع مسابقات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تصمیم می‌گرفت و مستقل هستند و ما برای ارتقای سطح بهداشت آنها را کمک می‌کنیم. در اجرا یکسری اشکالات هست، اما کرونا هم 10 بار به سراغ ما نیامده که بگوییم تجربه داریم و همه هماهنگ هستند. باید به باشگاه‌ها و سازمان لیگ فرصت بدهیم، آنها را کمک کنیم و ناظرهایی را اعزام کنیم تا تست‌ها در حضور آنها انجام شود.»


وی افزود: « مجدداً با آقای دکتر حریرچی، دکتر فرهادی و دکتر علی‌نژاد این مسئله را پیگیری کردیم. باید یک مژده هم بدهم که پروتکل در حال اصلاح است و دستورالعمل ساده‌تر خواهد شد که این پروتکل را وزارت بهداشت به ما اعلام کرده است.»

مهرزاد خلیلیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرزاد خلیلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهروموم یک رستوران در شادگان

سیدغالب موسوی سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهروموم شد.

در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 

 افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم