Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فولادخوزستان گفت: اکثر بازیکنان ما قبل از شروع اردو در خوزستان بودند و در تست اول جوابشان منفی شد، اما وقتی در تهران اردو زدیم ۵ تست ما مشکوک شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل ازسایت فولاد خوزستان، سید محمد علوی سرپرست تیم بزرگسالان فولاد خوزستان درباره وضعیت تیم در اردوی تهران گفت:

ما از شب چهارشنبه هفته قبل در تهران حضور داریم، روز پنج‌شنبه اولین تست PCR را انجام دادیم و طبق جواب آزمایشات که مستندات آن موجود است، تست تمام اعضای تیم منفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن تمرین را در تهران برگزار کردیم و تمام پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت کردیم، اما در آزمایش دوم پنج مورد مشکوک داشتیم.

وی افزود:

موضع باشگاه ما از ۶ اسفندماه فصل قبل تاکنون یکی بوده و سلامتی بازیکنان، اعضای تیم و جامعه اولویت اول و اصلی باشگاه است. ان‌شاءالله فردا سومین تست PCR را از بازیکنان و دیگر اعضای تیم خواهیم گرفت.

سرپرست فولاد خوزستان همچنین درمورد میزبانی مسابقات در لیگ‌برتر گفت:

آقای شریعتی استاندار محترم که رئیس ستاد کرونا استان نیز است، تلاش شبانه‌روزی می‌کنند تا وضعیت قرمز استان خوزستان به وضعیت مطلوب تبدیل شود. با صحبت‌هایی که انجام شده ان‌شاءالله تا آن تاریخ وضعیت استان خوزستان نیز سفید خواهد شد و قطعا اگر مسابقات برگزار شود در ورزشگاه خانگی خود از تیم‌ها میزبانی می‌کنیم.

وی ادامه داد:

از دوستان و همکارانم درخواست دارم که درباره میزبانی تیم ما صحبت‌هایی نکنند که حساسیت ایجاد شود. اکثر بازیکنان ما قبل از شروع اردو در خوزستان بودند و در تست اول جوابشان منفی شد، اما وقتی در تهران اردو زدیم ۵ تست ما مشکوک شد. به هرحال امیدوارم که این مشکل حل شود و بازهم می‌گویم قطعا اگر مسابقات برگزار بشود، ما در اهواز از تیم استقلال و دیگر حریفان میزبانی خواهیم کرد. به امید خدا این ویروس ریشه‌کن شود و دیگر شاهد بیماری هیچ کس در دنیا به این ویروس نباشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید محمد علوی تیم فولادخوزستان سید محمد علوی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان

 طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز، چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۳ و هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، سوسنگرد، شادگان، شوش، کارون، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامهرمز و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان