Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سمبل ایثار و گذشت است که در این راستا نیز شهدایی با کمال مردانگی و جرأت تق

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» پیش از ظهر امروز (۸ خرداد) در دیدار با رئیس جمعیت جوانان هلال احمر کشور اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران متعلق به یک طیف، گروه و حزب نیست، بلکه اهداف هلال احمر، خدمت به بندگان خدا، برای رضای خدا است، و اگر کسی به صورت فردی غیر از این انتخاب کند بسیار ضرر خواهد کرد زیرا کار هلال احمر به مانند عملیات میدان مین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: جوانان بر اساس استعدادهای سالم انسانی خود، آرمان های بلند دارند و این خاصیت جوانان است، جوان در هر جایی دارای قدرت ریسک است، لذا اگر تجربه سالمندان با آرمان های جوانان در هر امری با یکدیگر مخلوط شود، بسیار کارآمد خواهد بود.

 

وی افزود: در دنیا خالی‌بندی، پُزهای بیجا و تبلیغات غیرواقعی وجود دارد که خود را در بحران ها و بزنگاه ها نشان می دهد، لذا باید گفت هیچ چیز جای ایمان را نمی گیرد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ویروس کرونایی که امروز به آن ویروس منحوس می گویند دارای چهره ای دیگر است و آن رسوا کردن همه مدعی هایی بود که در دنیا پُز می دادند، ادامه  داد: ویروس کرونا ثابت کرد که آمریکا، کشورهای اروپایی و مکتب لیبرال دموکراسی غرب در مقام انسانی هیچ ندارند اما در مقابل، ایمان مردم ایران اسلامی خودش را به زیبایی نشان داد که البته جایگاه هلال احمر یک جایگاه ویژه بود.

 

به گفته وی، در مکتب ما به عنوان سمبل در قرآن کریم، خدای متعال لقمان حکیم را که فردی سیاه پوست بوده است را ذکر کرده، اما در مکتب غرب، سیاه پوستان را به عنوان شهروند دوم کنار می زنند و در همین بحران ویروس کرونا یک فرد سیاه پوست را جلوی چشم همگان زیر پایشان له می کنند و با تیر خلاص جانش را می گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز پاسخ بیش از چهل سال تحریم آمریکا علیه ایران، جمع آوری کمک برای آن محرومینی است که در آمریکا زندگی می کنند، اضافه کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سمبل ایثار و گذشت است که در این راستا نیز شهدایی با کمال مردانگی و جرأت تقدیم انقلاب کرده است.

 

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با توجه به پایگاه ایمانی که دارد و متعلق به این مردم است، در دنیا نمونه ندارد.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیرجند خراسان جنوبی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری «العهد» لبنان، صفی‌الدین که در مراسم بزرگداشت دو تن از شهدای راه قدس در منطقه البقاع سخن می‌گفت، افزود: نگاه کنید که دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران چگونه برخورد می‌کند، و هیچ کسی نمی‌گوید که آمریکا به اسرائیل فشار آورده و از تل آویو خواسته که پاسخ محکمی به تهران ندهد، چرا که نتایج و پیامد‌های این پاسخ تضمین شده نیست و ممکن است که مناطق را به جا‌هایی بکشاند که عواقب آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: اگر اسرائیل و آمریکا می‌دانستند که پاسخ قوی به جمهوری اسلامی بدون پاسخ قوی‌تر خواهد بود، به حمله تهران به اسرائیل پاسخ می‌دادند و آمریکایی‌ها و اروپا همگی از این حمله اسرائیل به ایران حمایت می‌کردند، چرا که همه آنها همانگونه که در اندیشه توطئه و نیرنگ برای مقاومت فلسطین و همه جنبش‌های مقاومت در منطقه هستند، همین رویه را در قبال جمهوری اسلامی دارند.

صفی الدین تأکید کرد: جمهوری اسلامی با انجام عملیات تنبیهی به اسرائیل همه دسیسه‌ها و معادلات به هم بافته این رژیم را که طی سالیان گذشته پی‌ریزی کرده بود، نابود کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: دشمن اندک اندک احساس ناتوانی می‌کند و می‌بیند که بازگشت دوباره شهرک‌نشینان به شمال فلسطین اشغالی به یک مسأله غیر ممکنی تبدیل شده است و این همان چیزی است که ما دوست داشتیم روی دهد.

این مقام حزب الله اضافه کرد: دشمن بداند که مقاومت تصمیم به توسعه جنگ نگرفت، هرچند که برای این کار آماده بود، اما مقاومت برپایه پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم غزه وارد نبرد شد و به مدت هفت ماه است که در جبهه‌ای به طول ۱۰۰ کیلومتری در حال نبرد بوده که این مسأله بی‌سابقه است.

صفی‌الدین در پایان تصریح کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی و حمله روشن و علنی ایران (وعده راستین) به رژیم صهیونیستی، آینده در بسیاری از مسائل تغییر خواهد کرد که باید برای آن لحظه آماده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود