Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان جمعیت جوانان هلال احمر گفت: عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها، یکی از مشکلات موجود در بحران بوده که می‌طلبد در زمان آرامش تمرین شود.

محمد گل فشان، امروز پنج شنبه ۸ خرداد در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: جمعیت هلال احمر دارای وظایف متعددی بوده که برای انجام این رسالت‌ها نیازمند همکاری جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی با اشاره به خدمات شایسته جمعیت‌های هلال احمر در استان‌های مختلف، افزود: جمعیت هلال احمر ایران جزء سه کشور برتر در صلیب سرخ جهانی است.

گل فشان بیان کرد: جوانان امدادگر علاوه بر ارائه خدمت به حوادث جاده‌ای، حق الزحمه شان را در راه خدمت به بیماران کرونایی می‌دهند که این امر نشان از روح بلند و ایثارگر آن‌ها دارد.

وی با اشاره به توجه رهبری به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: امید است بتوانیم با هم افزایی و همکاری هر چه بیشتر، خواسته‌ها و مشکلات این قشر را پیگیری کنیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد: عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها یکی از مشکلات موجود در بحران بوده که می‌طلبد در زمان آرامش تمرین شود.

خراسان جنوبی هیچ سازه‌ای برای امداد و نجات ندارد

حجت الاسلام علی محمد درویشی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: نجات جان انسان‌ها و خدمت به خلق از اجر و ثواب اخروی برخوردار بوده که این امر در جمعیت هلال احمر تبلور دارد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی هیچ سازه‌ای برای امداد و نجات و اردوگاه فرهنگی و ورزشی ندارد، گفت: امکانات و هویت دادن به جوانان و داوطلبان مهم ترین دغدغه این قشر است.

وی خواستار توجه ویژه به استان در زمینه پشتیبانی، پایگاه‌ها و ساختمان‌های ناتمام هلال احمر استان شد، یادآور شد: خواستاریم رفع مشکلات جوانان و داوطلبان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر بحران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند.
محمدعلی کاوسی افزود: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستا‌های استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند.
وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستا‌های چاه خوشنری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد.
کاوسی با بیان اینکه از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود افزود: یک تیم ازشهرستان طبس نیز به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد.
وی گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستا‌های محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند