Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: سردار حسن کرمی در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا که با حضور حجت الاسلام والمسلمین ادیانی برگزار گردید، ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات همکاران در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خدا را شاکریم که یک سال دیگر توفیق روزه داری در این ماه پر برکت را نصیب ما کرد، امیدواریم بهره کافی و وافی را از این ماه مبارک برده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یگان ویژه برای مأموریت‌های خاص سازماندهی شده است، تصریح کرد: اگر این یگان نتواند در حوزه خود خوب و مطلوب عمل کند ماهیت خود را زیر سوال برده است، یگان‌های ویژه وظیفه تأمین نظم و امنیت جامعه را برعهده دارد، در کنار این وظیفه خطیر در همه صحنه‌ها در کنار مردم بوده و خود را از جامعه جدا نمی‌داند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مهم‌ترین بخش آمادگی کارکنان یگان ویژه را در کنار آمادگی عملیاتی و مأموریتی، آمادگی علمی و بصیرتی عنوان کرد و گفت: ارتقا سطح علمی و بصیرتی کارکنان جزو دغدغه‌های فرماندهی یگان ویژه است، در قالب طرح ۱۴ معصوم (ع) تمام تلاش خود را در راستای اجرای هر چه بهتر این مهم به کار گرفته ایم، با توجه به اهمیت این موضوع سرمایه گذاری خوبی به خصوص در زمینه استفاده از اساتید مجرب شکل گرفته است.

سردار کرمی اهمیت دادن کارکنان در اجرای معنویات در تمامی مأموریت‌ها را قابل تقدیر عنوان و اذعان کرد: ما ماندگارترین صحنه‌ها را در اربعین حسینی (ع)، سیل، زلزله و حتی مأموریت‌های ناآرامی و اغتشاش مشاهده کرده ایم، در مأموریت‌های ناآرامی و آشوب با توجه به اینکه نیرو در حال مقابله با آشوب گران است، اما مانند رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در اولین فرصت اقدام به برپایی نماز در کنار عملیات‌ها می‌کند، این نشان از روحیه بالای معنوی و جهادی کارکنان دارد که در کنار ایجاد نظم و امنیت فرایض دینی خود را نیز انجام می‌دهند.

این مقام انتظامی روحیه جهادی را شاخصه اصلی پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برای نزدیک شدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید روحیه جهادی را در بین فرماندهان و کارکنان ارتقا داد، از همه مسئولان تشکر می‌کنم که یگان ویژه را در رسیدن به این مهم حمایت می‌کنند.

سردار کرمی در توضیح طرح نسیم همدلی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در این ماه مبارک با مشارکت ۷۰ درصدی کارکنان و خانواده‌ها اقدام به توزیع ۵ هزار بسته معیشتی کردیم، این اقدامات را جزو آموزش‌های معنوی کارکنان می‌دانیم، در تلاش هستیم که با حضور در کنار محرومان جامعه، مردم و مسئولان رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی را ارتقا داده و به اهداف عالی سازمان که همان معرفی پلیس مردمی است برسیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار کرمی تراز انقلاب روحیه جهادی مأموریت ها ماه مبارک یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد

 آذر کیخا  ، با اشاره به گرامی داشت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: از مهم‌ترین نیازهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی، جلوگیری از فعالیت ناجوانمردانه عناصر ضدانقلاب در داخل و خنثی‌سازی توطئه‌های عوامل خارجی بود.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان، دستگاه دفاعی و امنیتی بازمانده از دوره پهلوی به پاک‌سازی و بازسازی نیاز داشت؛ بر پایه همین نیاز کمیته‌های انقلاب اسلامی با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به‌صورت خودجوش تشکیل شد.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان تصریح کرد: سپاه پاسداران نهاد تازه‌تأسیس، زیر نظر حضرت امام (ره) قرار گرفت و در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸، به‌صورت رسمی فرمان تشکیل این نیرو صادر شد.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان اما شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این سازمان نوپا که برای حفاظت از انقلاب ملت ایران به وجود آمده است، در مدت‌زمان کوتاهی تنها چند سال پس از تأسیس توانست در برابر انواع تهدیدات پیچیده داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی ایستادگی و با آنها مقابله کند.
 
  کیخا اظهار کرد: پاسداران با همان تفکر اوایل انقلاب وارد عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی شدند و با مدیریت جهادی و اخلاص و تعهد در این میدان نیز به‌خوبی ورود کردند و توانستند کارهای ماندگاری در کشور انجام دهند و به ثبت برسانند.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان استان تشریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تأمین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب می‌درخشد و روزبه‌روز بر موفقیت‌هایش اضافه می‌شود
 
 وی افزود: طبق فرمایشات امام و رهبری شکل‌دهی سپاه پاسداران صرفاً برای دوران جنگ نبود، اگرچه در ظاهر جنگ پایان‌یافته اما دفاع همچنان باقی است؛ در هر زمینه‌ای در کشور و انقلاب ما احساس نیاز شود سپاه پاسداران وارد می‌شود، سپاه در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، برون‌مرزی حضور دارد و تمام‌قد از آرمان‌های کشور و انقلاب دفاع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پلیس تراز به بازار نشر آمد
  • ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • نگاهی به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در مستند «طبیبان صحرا»
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • «پرویز داوودی»، به‌مثابه مدیر تراز انقلاب اسلامی