Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@19:20:29 GMT

تمجید کم سابقه مسی از ستاره جوان انگلیسی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۰۸۴

تمجید کم سابقه مسی از ستاره جوان انگلیسی

به گزارش همشهری آنلاین کمتر پیش آمده که شاهد تمجید لیونل مسی از بازیکنی باشیم اما او اخیرا ستاره جوان چلسی را یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال دنیا معرفی کرده است.

مسی در گفت و گو با دیلی میرر در خصوص ماسون مونت بازیکن جوان چلسی گفته « بعد از آنکه بازی های مونت را دیدم پی بردم که ممکن است او به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مونت در فصل جاری ۴۳ بار پیراهن چلسی را بر تن کرده و توانسته ۶ گل به ثمر برساند. بازیکن تیم ملی انگلستان سال گذشته از سوی گرت ساوگیت به این تیم دعوت شد و تا به حال در 6 بازی در ترکیب سه شیرها حضور داشته است.

کد خبر 515806 برچسب‌ها لیونل مسی تیم بارسلونا تیم چلسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی تیم بارسلونا تیم چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با گل ستاره چلسی: صعود اوکراین به یورو 2024

به گزارش "ورزش سه"، اوکراینی‌ها که در آخرین گام از صعود به جام جهانی 2022 بازمانده بودند، این بار اشتباه نکردند و با پیروزی مقابل ایسلند راهی رقابت های یورو 2024 شدند.
در دیدار امشب ابتدا ایسلند با گل آلبرت گودموندسون در دقیقه 30 پیش افتاد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

اما در نیمه دوم ابتدا ویکتور تسینگاکوف، ستاره خیرونا، در دقیقه 54 کار را برای اوکراین به تساوی کشید و سپس میخایلو مودریک در دقیقه 84 گل برتری اوکراینی ها را به ثمر رساند تا این تیم راهی رقابت های یورو 2024 شود.

اوکراین در مرحله گروهی یورو 2024 با تیم های بلژیک، رومانی و اسلواکی در گروه E همگروه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!
  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • با گل ستاره چلسی: صعود اوکراین به یورو 2024
  • اتفاق عجیب برای لیونل مسی
  • کاهش ۵ میلیون یورویی ارزش لیونل مسی