Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:55:21 GMT

محمدی : آکادمی‌های سپاهان و فولاد به AFC معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۱۷۷

محمدی : آکادمی‌های سپاهان و فولاد به AFC معرفی شدند

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال  از معرفى دو باشگاه سپاهان و فولاد به‌عنوان الگو و نمونه آکادمی‌های فعال فوتبال کشور به AFC خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال اکبر محمدى رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال  و سرمربی سابق تیم جوانان درخصوص اکادمی های فعال کشور اظهار داشت:« بنده به همراه آقاى محصص رئیس محترم کمیته فنى نشست‌های مشترکى به صورت ویدئو کنفرانس با نمایندگان فیفا و AFC در خصوص دو طرح مرتبط با حوزه فوتبال پایه و آکادمى ها داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست اول مرتبط با برنامه انالیز اکوسیستم استعدادیابى فیفا بود که با آقایان روته مولر و استوارت صحبت کردیم. در این طرح لازم است مجموعا ١٣ آکادمى را جهت ارزیابى و بررسى که توسط یک شرکت بلژیکى انجام مى شود به فیفا معرفى کنیم. ٥ آکادمى پسران و ٥ آکادمى دختران همچنین ٣ آکادمى برتر با بهترین کیفیت که یک آکادمى از بخش دختران و دو آکادمى پسران در این قسمت معرفى خواهد شد. در واقع در این بررسى ارزیابى مى شود که نقشه راه موجود در فعالیت و برنامه این آکادمى ها منجر به تحقق نتیجه وخروجى مطلب مى شود یا نه.»


رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اضافه کرد: « طرح دوم مربوط به کنفدراسیون فوتبال آسیا است موسوم به طرح توسعه فوتبال جوانان نخبه در اسیا که شاخصه و آیتم هاى متعددى دارد.نحوه فعالیت اکادمى ها ،تجهیزات ،استعدادها ،نیروى انسانى ،کیفیت مربیان ،تیم هاى ملى و موارد دیگر در این بخش بررسى مى شود و ما هم در این بخش ابتدا بر مبناى امکانات سخت افزارى مجموعه اکادمى و مرکز ملى فوتبال همچنین دو باشگاه سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان را با ارائه کلیه مستندات و مدارک معرفى کردیم. در نشست مشترک با اقاى لاسلو نماینده AFC به صورت ویدئو کنفرانس ابتدا مدارک سپاهان مورد بررسى و ارزیابى قرار گرفت و در نشست هاى بعدى مدارک و مستندات باشگاه فولاد مورد ارزیابى قرار مى گیرد.  در واقع هدف این است که شرایط و موقعیت فعلى این آکادمى ها به عنوان نمونه بررسى و با الگوهاى استاندارد مطابقت داده شود تا در مسیر رفع نقاط ضعف و استانداردسازى آکادمى هاى فوتبال در کشور اقدام کنیم.»

فدراسیون فوتبال اکبر محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اکبر محمدی فدراسیون فوتبال مى شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی

دور جدید اردوی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان از امروز در همان منطقه‌ای استارت می‎خورد که پیش از این شاگردان حسن رنگرز اردوی نوروزی خود را برپا کرده بودند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاگردان غلامرضا محمدی که در روزهای پایانی سال گذشته در سه تورنمنت بزرگسالان یاشاردوغو، ارمنستان و روسیه محک خورده بودند، دور جدید تمرینات خود را از امروز (8 فروردین) این بار در شهرستان نور استان مازندران برپا خواهند کرد.

اردوی جوانان آزادکار در همان ویلا و سالن تمرینی برپا شده است که پیش از این شاگردان حسن رنگرز اردوی نوروزی خود را آنجا سپری کرده بودند.

برای شرکت در این اردو سرمربی تیم ملی فقط نام 16 آزادکار جوان را به فدراسیون داد و باتوجه به برگزاری اردو در مازندران، 10 کشتی‌گیر از این استان را به‌عنوان حریف تمرینی برگزید تا در کنار ملی‌پوشان جوان تمرینات‌شان را دنبال کنند.

در کنار غلامرضا محمدی نیز دو مربی مازندرانی، سیداحمد محمدی و علی بحری در این اردو که تا هفدهم فروردین ادامه دارد، حضور خواهند داشت.

این تیم خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج