Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:15:01 GMT

تست کرونا چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۲۱۱

تست کرونا چقدر هزینه دارد؟

برگزاری تست کرونا برای باشگاه هایی که بنیه مالی قوی ندارند در این روزها به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

به گزارش ورزش سه، طبق پروتکل های بهداشتی که در اختیار باشگاه ها قرار گرفته است آنها باید در هفته یا 10 روز یک بار تست کرونا بدهند تا از سلامتی بازیکنان، کادرفنی و کلیه عوامل تیم اطمینان حاصل شود. 

 

اما نکته جالب اینکه  هزینه هر بار تست کرونا رقمی نزدیک به 25 تا 30 میلیون تومان می شود و این موضوعی است که برای باشگاه های فوتبال که توان مالی بالایی دارند به یک مشکل تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

طبق اعلام سازمان لیگ بازی های لیگ برتر از تاریخ 29 خردادماه شروع می شود و گفته می شود تا اواسط مردادماه لیگ نوزدهم با تعیین قهرمان به پایان می رسد و در این زمان باشگاه ها باید به صورت مرتب از بازیکنانش تست کرونا بگیرند. 

 

هزینه تست کرونا به جز ارقامی است که باشگاه ها باید برای ضدعفونی  محل تمرین و بازی های خود پرداخت کنند.

ویروس کرونا سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان لیگ برتر تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول

یکی از مهمترین مواردی که در سفر به استانبول بسیار مهم است؛ هزینه‌های حمل و نقل می‌باشد. درواقع، هزینه‌های حمل و نقل از مهمترین هزینه‌های سفر به‌شمار می‌رود. بسیاری از مسافران از تاکسی برای رفت و آمد استفاده می‌کنند که هزینه نسبتاً بالایی دارد. مسافران گرامی برای کاهش هزینه‌های خود می‌توانند از مترو و یا قطارهای شهری استفاده کنند.

هتل سیتی سنتر تکسیم استانبول نیز از محبوب‌ترین هتل‌های استانبول است که موقعیت مکانی خوبی دارد و از این هتل می‌توانید با قطار شهری استانبول به سایر قسمت‌های آن بروید. در ادامه این مقاله به تجربه سفر درباره قطارهای شهر استانبول می‌پردازیم.

چه زمانی به استانبول سفر کنیم؟

بهترین زمان برای سفر به استانبول به طور کلی از ماه‌های آوریل تا ژوئن و از سپتامبر تا اکتبر است. در این ماه‌ها، آب و هوا در استانبول معتدل و خوشایند است و احتمال بارش‌های زیاد کمتر است. همچنین، جاذبه‌های گردشگری در این فصل‌ها کمتر شلوغ هستند و شما می‌توانید از تجربه بهتری در دیدن مناظر زیبا و دیدنی‌های تاریخی استانبول بهره‌مند شوید.

اما در هر فصل دیگری از سال نیز می‌توانید به استانبول سفر کنید، اما باید در نظر داشته باشید که در ماه‌های تابستان دما بسیار بالا می‌رود و ممکن است شلوغی زیادی در جاذبه‌های گردشگری وجود داشته باشد.

تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول

تجربه سفر با قطارهای شهری در استانبول می‌تواند یک تجربه جذاب و جالب باشد که به شما امکان می‌دهد شهر را به شیوه‌ای متفاوت و از نزدیک ببینید. در اینجا چند نکته و تجربه مهم درباره سفر با قطارهای شهری در استانبول را برای شما عزیزان بیان می‌کنیم:

نقشه و سیستم قطارهای شهری

قبل از شروع سفر، بهتر است نقشه قطارهای شهری را بررسی کنید و با سیستم این قطارها آشنا شوید. استانبول دارای یک سیستم حمل‌ونقل عمومی گسترده است که شامل قطارهای مترو، تراموا، مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌ها می‌شود.

با بررس نقشه قطارها به‌راحتی می‌توانید مسیری را که می‌خواهید بروید با دقت بررسی کرده و سوار قطار شهری در مسیرهای درست شوید. درواقع، بسیاری از مسافران در اثر بررسی نکردن نقشه و اشتباه سوار شدن به قطارهای شهری، در داخل شهر گم می‌شوند. اگر نمی‌توانید خود نقشه را به تنهایی بررسی کنید، حتماً از افراد با تجربه کمک بگیرید.

کارت استانبول

برای سفر با قطارهای شهری در استانبول می‌توانید از کارت استانبول استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد همه وسایل حمل‌ونقل عمومی را با یک کارت استفاده کنید. خرید این کارت‌ها بسیار ساده است و می‌توانید این کارت‌ها را از باجه‌های مخصوص فروش بلیط خریداری و از استفاده از قطار شهری استانبول لذت ببرید.

ساعات اوج شلوغی

استانبول یکی از شهرهای ترکیه است و مانند تمام شهرهای جهان، قوانین مختص به خود را دارد. مردم این شهر در ساعت مشخصی به سرکار و مدرسه رفته و در ساعت مشخصی نیز از مدرسه و سرکار به منزل خود بر می‌گردند.

با توجه به این موضوع، این ساعت‌ها اوج شلوغی قطار شهری بوده و شما با سوار شدن به قطار شهری در این ساعت قطعاً اذیت خواهید شد. با توجه به این موضوع توصیه می‌شود که حتماً در ساعت‌هایی که قطار شهری زیاد شلوغ نیست؛ سوار آن شده و از گردش در شهر با استفاده از قطار شهری لذت ببرید.

راهنمایی گرفتن از مردم محلی

اگر برای اولین بار در استانبول هستید، از راهنمایی و کمک محلی‌ها استفاده کنید. ممکن است اوضاع یا سیستم حمل‌ونقل برای شما جدید باشد و راهنمایی افراد محلی می‌تواند به شما کمک کند تا سوار قطار شهری درست شده و در مقصد موردنظر خود پیاده شوید.

به دست آوردن تجربه

سفر با قطار شهری استانبول به شما کمک می‌کند تا با مردم این شهر و فرهنگ آن بیشتر آشنا شوید. درواقع، می‌توانید با سوارشدن به قطار با مردم این شهر ارتباط برقرار کرده و احساس تنهایی نکنید. مردم استانبول مردم خونگرمی هستند؛ اما باز هم شما باید در برقراری ارتباط با دیگران اندکی محتاطانه رفتار کنید.

اقتصادی و به‌صرفه

هزینه‌های رفت و آمد در ترکیه بالا بوده و بسیاری از افراد برای کاهش هزینه‌های خود از قطار شهری استفاده می‌کنند. قطار شهری نه‌تنها هزینه کمی دارند؛ بلکه شما را در کمترین زمان ممکن به به مقصد می‌رسانند.

به طور کلی، تجربه سفر با قطارهای شهری در استانبول می‌تواند یک تجربه جذاب باشد که به شما امکان می‌دهد شهر را به یک نگاه متفاوت و شگفت‌آور ببینید.

رزرو بهترین هتل های استانبول با فلای تودی

هتل سیتی سنتر تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های این شهر است که می توانید با بهترین قیمت در فلای تودی رزرو کنید. هتل سیتی سنتر تکسیم استانبول یکی از هتل‌های معتبر و محبوب در قلب شهر استانبول است. این هتل با موقعیت مرکزی خود، امکان دسترسی آسان به اماکن دیدنی، مراکز خرید و رستوران‌های معروف شهر را فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل سیتی سنتر تکسیم با دکوراسیون مدرن و امکانات راحتی مانند تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، مینی بار و حمام اختصاصی، برای مسافران طراحی شده‌اند. همچنین، این هتل امکاناتی از قبیل رستوران با منوی گسترده، استخر، سونا و سالن ورزشی را نیز ارائه می‌دهد.

با توجه به موقعیت مرکزی، امکانات رفاهی و خدمات با کیفیت، هتل سیتی سنتر تکسیم یکی از گزینه‌های برتر برای اقامت در سفر به استانبول می‌باشد که مسافران به دنبال اقامتی راحت و لذت‌بخش در قلب شهر هستند.

سخن آخر

استانبول از زیباترین شهرهای ترکیه و درواقع، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آن است که هرساله گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. بهترین راهکار برای کاهش هزینه‌های سفر در این شهر استفاده از قطار شهری است. قطار شهری هزینه کمی داشته و تنها کافیست یک کارت برای سوار شدن به آن خریداری کنید. امیدواریم در این زمینه اطلاعات کافی به دست آورید.

شما می توانید با رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما از فلای تودی، ارزانتر از همیشه سفر کنید.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اینفوگرافیک هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟