Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمیدمنتظرالقائم معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای آموزش و ترویج تفکر خلاق، ایده پردازی و توسعه فرهنگ نوآوری در کشور و تحقق کارآفرینی مبتنی بر نوآوری، شناسایی و حمایت از دانشجویان، متخصصان و اساتید خلاق، نوآور و کارآفرین و فراهم سازی زمینه تجاری سازی دستاوردهای علمی آنها برای ورود به فعالیت های کارآفرینانه و همچنین خلق ارزش و تولید ثروت از دانش و فناوری و رفع مشکلات جامعه، تمهیدات و بسترهای لازم برای اشتغال دانش بنیان را از طریق راه اندازی سراهای نوآوری فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد افزود: بر اساس خبرهای رسمی، درصد بالایی از طلای کشور در استان اصفهان ساخته می شود که نشان دهنده پتانسیل بالای این استان برای فعالیت سرای نوآوری است و در همین راستا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد موافقت اولیه جهت راه اندازی سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهر را کسب کرده است.

حمید منتظرالقائم، ایجاد و توسعه بسترهای علمی و پژوهشی مورد نیاز در راستای فعالیت سرای نوآوری، توسعه فناوری در زمینه صنعت ساخت طلا و جواهر، جذب و حمایت از ایده ها و طرحهای فناورانه با قابلیت تجاری سازی و ارزش آفرینی، استانداردسازی جهت ورود محصول به بازارهای هدف مورد نیاز جامعه، تامین زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز برای تجاری سازی طرح ها و محصولات مصوب طرفین، سرمایه گذاری و حمایت های معنوی مشترک از طرح های نوآورانه و استفاده از امکانات و ظرفیت های یکدیگر از جمله شبکه متخصصین و توانمندی های تیمی را از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه برشمرد.

وی در پایان افزود: باتوجه به پتانسیل موجود در استان اصفهان، زیر ساخت های مناسب پژوهشی و فناورانه در این واحد دانشگاهی و جامعیت رشته های تحصیلی همچنین ارتباط نزدیک و موثر با صنعت امیدواریم با راه اندازی و توسعه فعالیت سرای نوآوری ساخت طلا و جواهر بتوانیم گام های موثری در رونق این صنعت در جهت حل مساله و توسعه فناوری های نوین در آن بعنوان یک صنعت با ارزش افزوده بالا و رقابت پذیر برداریم.

انتهای پیام /

218 / 167 دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد امضا تفاهم نامه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امضا تفاهم نامه اسلامی واحد نجف آباد دانشگاه آزاد اسلامی سرای نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی

نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) با مواد یک و ۲ این طرح موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 3 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) با مواد یک و 2 این طرح موافقت کردند.

نمایندگان مجلس ماده یک این طرح را با 147 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع به تصویب رساندند.

بر اساس ماده یک این طرح؛ به منظور دستیابی به فناوری های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده با تاکید بر نوآوری و پشتیبانی و توسعه آن ها و در راستای غافلگیری فناورانه دشمن و پیشگیری غافلگیری فناورانه کشور با تاکید بر مدیریت و دستیابی به فناوری های بدیل، نوظهور، شالوده شکن، پر مخاطره و برتر ساز در حوزه تهدیدات نوین و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تامین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین، سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در این قانون به اختصار سپند نامیده می شود با هدف تداوم و تثبیت راه دانشمند شهید محسن فخری زاده، تشکیل می گردد.

همچنین نمایندگان با ماده 2 این طرح با 147 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع موافقت کردند.

در ماده 2 این طرح آمده است: سپند دارای شخصیت حقوقی مستقل و با ماهیت موسسه دولتی و دارای استقلال مالی، معاملاتی و اداری بوده و در چارچوب مقررات نیروهای مسلح و اساسنامه مصوب بدون الزام به رعایت قانون محاسبات عمومی کشور اداره می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود