Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیرعامل بانک سینا در پیامی سی و پنجمین سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در پیام دکتر ایمانی آمده است: “بانک سینا از زمان تاسیس آن در ۸ خرداد سال ۶۴ با نام “موسسه مالی و اعتباری بنیاد” با بیش از یک سوم قرن فعالیت پولی و بانکی، فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و همواره سعی نموده همگام با سیاست های کلان اقتصادی، با حرکت در مسیر قانونی و رعایت مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی و پایبندی به اخلاق حرفه ای با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا در حوزه بانکداری الکترونیک، ضمن خلق ایده های جدید و کسب رضایت مندی مشتریان، با اتکا به نیروهای پرتلاش، متخصص و اخلاق مدار در حوزه بانکی موفقیت های بسیاری را کسب نماید و به عنوان بانکی خوشنام، بدون حاشیه و تاثیرگذار، جایگاه خود را در نظام بانکی ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک سینا به مدد تدوین سیاست های راهبردی، دانش مدیریتی، اقدامات و برنامه های توسعه ای؛ افتخارات و دستاوردهای ویژه ای را در عرصه بانکی کشور در سالیان اخیر به دست آورده که از آن جمله می توان به بازدهی ۳۱۷ درصدی سهام بانک در سال ۱۳۹۸، ارتقاء ۶ پله ای و کسب رتبه پانزدهم در میان ۱۰۰ شرکت برتر و قرار گرفتن در بین شرکت های پیشرو برای دومین سال پیاپی از سوی سازمان مدیریت صنعتی کشور، کسب عنوان کسب و کار پیشرو در پیاده سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی در سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک و تقدیر بانک مرکزی از عملکرد شایسته بانک در بازار بین بانکی اشاره نمود.
همچنین این بانک با نقش آفرینی در راستای کمک به رونق اقتصادی کشور از طریق اعطای تسهیلات اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار، طی چند سال اخیر ضمن ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی خویش توانسته نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه مطرح و این میراث ارزشمند را در کارنامه درخشان خود ثبت نماید. از طرفی این بانک سعی نموده با راه اندازی خط کسب و کار قرض الحسنه به عنوان بانکی پیشگام با استفاده از ظرفیت های موجود در راستای اشتغال و کارآفرینی اقشار کم درآمد و نیازمند به منظور ارائه خدمات بهینه و مطلوب به آنان گام های مهمی را بردارد.
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نام گرفته، با عبور از بحران اقتصادی پیش آمده بخاطر شیوع ویروس کرونا و برنامه های پیش رو همگام با سایر ارگان ها و سازمان ها در حرکتی جهادگونه در راستای تحقق شعار سال در حمایت از کسب وکارهای کوچک و متوسط موفق عمل نماییم.
در پایان سی و پنجمین سالگرد فعالیت بانک سینا را در شبکه بانکی کشور به تمامی همکاران و خانواده بزرگ بانک سینا، سهامداران، مشتریان و ذینفعان گرامی تبریک می گویم.”

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رادیو سمنان از اوایل دهه ۶۰ فعالیت خود را آغاز کرد و اوایل دهه ۸۰ با ایجاد شبکه استانی صدای مراکز استان‌ها فعالیت خود را گسترده کرد و هم اکنون بصورت ۲۴ ساعته با حدود ۳ هزار ۳۳۰ دقیقه تولید برنامه در سال در خدمت مخاطبان است.
در این جشن که در سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی استان سمنان برگزار شد علاوه بر ضبط یک ویژه برنامه رادیویی بخش‌های مختلفی از جمله خاطره گویی پیشکسوتان، نمایش رادیویی، گفتگو با یکی از مخاطبان قدیمی رادیو بازنشستگان و منتخبان جشنواره‌های رادیویی نیز اجرا شد.
محمد بهرامی فرماندار سمنان که سابقه فعالیت در شبکه استانی صدای مرکز سمنان را داراست نیز از میهمانان ویژه این مراسم بود.
عبدالرضا دهرویه مدیر کل صداوسیمای مرکز سمنان در این جمع با قدرشناسی از فعالیت مطلوب همکاران شبکه استانی سمنان؛ عشق و علاقه به مخاطبان و مشارکت و همدلی را از ویژگی‌های آنان در راستای تولید محتوای مخاطب محور دانست.
در این آئین از  شهلا صفاهانی و مریم بابایی بعنوان پیشکسوتان بازنشسته سال گذشته رادیو سمنان و از حامد شاهی و زهرا میرشکاری بعنوان کارکنان دارای بیشترین فعالیت در صدای مرکز سمنان با اهداء جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • سالروز تاسیس رادیو فردا
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت
  • تجلیل از سپاهیان استان اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران