Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@04:33:33 GMT

فولادی‌هابرای سومین بارتست‎کرونادادند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۵۵۹

بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان برای سومین بار تست کرونا دادند. ناطقان: به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، صبح امروز برای سومین بار تست PCR و همچنین تست‌های igG و igM از تمامی اعضا در محل اردوی تیم در تهران گرفته شد.

مرادی پزشک تیم بزرگسالان فولادخوزستان و همچنین رئیس ستاد مبارزه با کرونا در گفت‌وگو با رسانه باشگاه در این زمینه توضیح داد: این سومین مرحله از انجام تست‌ها بود، مرتبه اول که همگی منفی شدند و در مرحله دوم اما پنج نفر مشکوک اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامتی تمامی اعضای تیم برای ما و باشگاه اولویت اصلی هستند و تصمیم گرفتیم تا بازهم تست PCR و دیگر آزمایشات را از همه افراد بگیریم که امیدواریم جواب تست‌ها منفی باشد.

وی ادامه داد: این تست‌ها از راننده‌های اتوبوس‌هایی که در اختیار تیم‌ هستند نیز انجام شد تا افراد مرتبط با تیم نیز این آزمایش را انجام داده ‌باشند. قطعا این تست‌ها هزینه زیادی دارند اما با درایت آذری مدیرعامل باشگاه و همچنین حمایت  مهندس محمدی مدیرعامل کارخانه این هزینه‌ها بدون هیچ مشکلی پرداخت شد، باید به نوبه خودم از تمامی حمایت‌های این عزیزان تشکر کنم که برای سلامتی افراد تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. منبع: فارس برچسب ها: فولادی ها ، سومین تست ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فولادی ها سومین تست کرونا تست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل

رامین نسیمی دوست در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی افزود: هم استانی‌ها و شهروندان اردبیلی می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

کد خبر 6079373

دیگر خبرها

  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • ۱۷ آوریل، روز جهانی هموفیلی
  • برداشت گاز همدان از خطوط انتقال به چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب رسید
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل