Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در بازدید از کارخانجات کاغذ سازی درحال احداث زاگرس فارس با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی کارخانه کاغذسازی زاگرس در محدوده صنعتی شهرستان زرقان، درجهت تسریع به ثمر رسیدن واحد صنعتی، تولیدی کاغذ زاگرس در سال جهش تولید دستور تسریع داد و ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات و نصب تجهیزات و ماشین آلات خریداری شده این طرح به زودی شاهد بهره‌برداری از این مجتمع صنعتی، تولیدی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی در حاشیه بازدید از روند احداث کارخانه کاغذسازی زاگرس زرقان، با اشاره به اینکه این کارخانه زمینه ساز اشتغال مستقیم بیش از ۳۵۰ نفر خواهد بود گفت: تکمیل و بهره برداری پروژه کاغد سازی زاگرس بعنوان صنعت پایه گامی موثر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به طرح‌های بزرگ اثر گذار در جهش تولید استان اضافه کرد: حمایت از تولید و تلاش برای راه‌اندازی واحد‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالا در راستای اهداف وزارت متبوع و از رویکرد‌های اصلی سازمان در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی وجهش تولید است.

او ادامه داد: دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده شده در کارخانه کاغذ سازی زاگرس بر اساس فناوری، تکنولوژی و دانش روز دنیاست که با بهره‌برداری از این خط تولید، به طور میانگین سالیانه حدود ۸۰ هزار تن انواع کاغذ، کرافت، لاینر، تست لاینر، تحریر تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

ایزدی یادآور شد: در این کارخانه علاوه بر ایجاد خطوط تولید کاغذ، با کاربرد محصولات تولیدی در مصارف عمومی (ورق، کارتن و تحریر) یک نیروگاه ۲۵ مگاواتی نیز در حال راه‌اندازی است که علاوه بر تولید کاغد، تولید برق نیز خواهد داشت، لذا تلاش برای حضور جدی و توانمند در بازار‌های خارجی و فراهم آوردن امکان صادرات محصول به خارج از کشور ازجمله راهبرد‌های مدیریتی این شرکت است.

رئیس سازمان  صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه کاغذ کالایی راهبردی و قابل اعتمادترین وسیله انتقال اندیشه بشر و به طور کلی صنعت کاغذ جزء صنایع استراتژیک شمرده می‌شود، اظهار کرد: بهره‌برداری از این پروژه و سایر واحد‌های بزرگ تولیدی در استان و کشور نیز موجب جهش تولید وتوسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولید کالای بومی در راستای فضای کسب و کار بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن اشتغال پایدار کارخانه کاغذ بهره برداری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید بیگی با بیان این که اقدامات زیست محیطی شرکت ساماندهی به دو‌ بخش اصلی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: بخش اول اقدامات نظارتی شرکت است که در قالب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری در حیطه فعالیت‌های صنفی انجام می‌شود. براساس این بند از قانون، شهرداری موظف به جلوگیری از مزاحمت مشاغل و کسب‌هایی است که با انتشار دود و آلودگی باعث آلودگی هوای شهرها می‌شود.

وی با اشاره به این که اقدامات توسعه‌ای بخش دیگری از اقدامات زیست محیطی شرکت است، تصریح کرد: شرکت ساماندهی اقدام به ساخت 15 جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون 4 جایگاه به بهره‌برداری رسیده و 11 جایگاه‌ دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره اهمیت زیست محیطی ایجاد جایگاه‌های سوخت بیشتر در شهر عنوان کرد: این اقدام می‌تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

راه‌اندازی 3 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در مرکز تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات توسعه‌ای شرکت، ایجاد تصفیه‌خانه پساب بازار پرندگان است که با به‌کارگیری آن، علاوه بر کاهش آلودگی، امکان استفاده مجدد از پساب برای آبیاری فضای سبز، کاهش مصرف و استفاده بهینه از آب فراهم می‌شود.

به گفته بیگی، برای رعایت هرچه بیشتر ملاحظات محیط زیستی در بازار پرندگان، نماینده اداره حفاظت محیط زیست تهران در این مجموعه مستقر شده است تا تعاملات لازم برای بهبود شرایط زیست محیطی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • بهره برداری از مرکز پرتودهی گاما در اردبیل