Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:09:45 GMT

شمار افراد مبتلا به کرونا در کردستان به ۲۷۱۴ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۷۲۰

شمار افراد مبتلا به کرونا در کردستان به ۲۷۱۴ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر فرزین رضاعی ظهر امروز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران استان کردستان، بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان کردستان تا پیش از ظهر امروز تعداد دو هزار و ۷۱۴ بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

وی گفت: شهرستان های سنندج ۹۲۸ نفر، سقز ۴۸۴ نفر، بانه ۲۶۲ نفر، قروه ۲۲۳ نفر، دیواندره ۲۰۰ نفر، مریوان ۲۰۶ نفر، کامیاران ۱۴۲ نفر، بیجار ۱۳۵ نفر،  دهگلان ۱۰۵ نفر و سروآباد ۲۹ نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۹ هزار و ۸۶۸ نمونه است که از این تعداد دو هزار و ۷۱۴ مورد مثبت، هفت هزار و ۲ مورد منفی و ۱۵۲ مورد اعلام نشده است.

وی به شمار افراد بهبود یافته در استان کردستان از ابتدای ورود ویروس کرونا تا کنون خبر داد و یادآور شد: از زمان ورود ویروس کرونا به استان کردستان تاکنون هزار و ۵۱۴ بیمار بهبود یافته و از مراکز بهداشتی و درمانی سرطان ترخیص شده‌اند.

رضاعی افزود: متاسفانه ۱۵۱ نفر از افراد مبتلا به این ویروس شامل ۴۰ نفر در سقز، ۳۲ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، ۱۵ نفر در کامیاران، ۹ نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، شش نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند.

کد خبر 4936268

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر مشهد راهپیمایی روز قدس استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مرکز ملی آمار انگلیس با اشاره به رصد شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل در سال ۲۰۲۲ افزود: شمار مرگ ناشی از مصرف الکل در این کشور نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد دو هزار و پانصد نفر بیشتر از این سال است.
بنا به گزارش این مرکز، علت بیشترین مرگ ناشی از مصرف الکل مربوط به اختلالات کبدی است و در مردان بیشتر از زنان بوده است.
این میزان مرگ مرتبط با الکل، علاوه بر مرگ شمار زیادی از افرادی است که به علت زیاده روی در مصرف الکل و درگیری‌ها یا حوادث و جرایم ناشی از مستی در این کشور جان می‌بازند.

دیگر خبرها

  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)