Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش سهامداران برای واریز سود مجامع بورس از طریق سامانه «سجام» در کمتر از 24 ساعت گذشته 29000 بار امضا شد. گروه‌های مختلف خبری پیگیر ماجرا هستند و در اسرع وقت نتیجه را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ یکی از دلایل تاسیس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه یا «سجام»، واریز سود مجامع به حساب سهامداران مشمول بوده اما مدت‌هاست که این اقدام عملی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا سهامداران این خواسته خود را در «فارس من» مطرح کردند. 

 

در بخشی از این پویش آمده است: «با توجه به اینکه هر کدام از شرکت های بورسی روش‌های خاصی جهت پرداخت سود انتخاب می‌کنند و اینکه بانک‌های متفاوتی جهت دریافت سود مجامع معرفی می‌نمایند، همچنین برخی از سودها آنقدر کم و بی‌ارزش است که سهامدار به بانک مراجعه نمی‌کند و سود مجامعی که باید به جیب سهامدار می‌رفت به جیب شرکت رفته و شرکت‌ها از همین سودهای ناچیز پول هنگفتی به جیب می‌زنند.»

 

این سهامداران با توجه به رسالت اصلی «سجام» جهت پرداخت سود مجامع، درخواست رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع را از سازمان‌های مربوطه دارند.

 

گروه‌های مختلف خبرگزاری به‌ زودی مطالبه شما را از بالاترین سطح مسئولین بازار سرمایه ایران پیگیری خواهند کرد. اخبار بعدی را در فارس بخوانید.

 

انتهای پیام/ ع

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان آموزش عالی معافیت تحصیلی ویروس کرونا سود مجامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات کارگران در باغملک

بهروز فرج الهی فرماندار شهرستان باغملک مشکلات کارگران شرکت صحرای جنوب در زمینه تعدیل نیروی انسانی و قطع همکاری با برخی از کارگران را با حضور مدیرعامل این شرکت پیگیری کرد و گفت: مصوب شد تا یک ماه آینده شرکت کاهش نیرو نداشته باشد.

او موضوع اخراج سه نیروی بومی شرکت سهند سازه را با حضور نیرو‌های اخراج شده و نماینده شرکت پیگیری و مورد بررسی قرار داد.

فرماندار باغملک گفت: با توجه به نزدیک شدن به هفته کارگر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با هماهنگی شهرداری‌ها و بخشداری‌ها ضروریست برنامه تجلیل و در شأن کارگران عزیز و زحمت کش برگزار کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی
  • رفع مشکلات کارگران در باغملک
  • رئیس اسکودا: آمادگی نهاد وکالت برای همکاری با دولت در دو محور آموزشی و پژوهشی/ آماده دفاع از کشور در مجامع حقوقی بین‌المللی هستیم