Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید مناف هاشمی معاون شهردار تهران در حاشیه بازدید از مراحل ساخت و بهره‌بردارى از نیمه شمالى خط ٦ مترو تهران گفت: بیش از ٩٣ تا ٩٥ درصد ساخت این خط پیشرفت داشته و مهمترین مسأله در این خط، تأمین تجهیزات و تأسیسات مانند پله‌های برقی است.

وى با بیان اینکه ۵ ایستگاه در نیمه جنوبى خط ٦ مترو قبلا به بهره بردارى رسیده است، گفت: این خط از شمال غرب پایتخت (کوهسار) آغاز و در پایان به دولت آباد می‌رسد که بهره‌بردارى از ٢ ایستگاه دیگر در نیمه جنوبى و ۴ ایستگاه در نیمه شمالى تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمى با بیان اینکه توسعه مترو به عنوان اولویت نخست مدیریت شهرى مورد تاکید است‌، گفت: معتقدم از طریق منابع مالى شهرداری تهران، بودجه تخصیص یافته از سوى دولت، فروش اوراق مشارکت و درآمد حاصل از مجتمع‌های ایستگاهى می‌توانیم منابع مورد نیاز توسعه، تکمیل و بهره بردارى از خطوط در دست اجرا را تأمین کنیم.

مترو تهران یک پروژه ملى است

همچنین در حاشیه این بازدید مصطفى کاظمى مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران با تأکید بر اینکه توسعه مترو به عنوان یکى از مطالبات شهروندان مورد توجه همه ادوار مدیریت شهرى بوده و در این دوره نیز تاکید شهردار تهران توسعه خطوط مترو و تکمیل و بهره بردارى از بخش‌هاى باقیمانده است، گفت: معتقدم تأمین منابع و حمایت نظام بانکى در این بخش بسیار تأثیرگذار است.

مدیرکل دفتر شهردار تهران با بیان اینکه مترو، پروژه شهردارى تهران نیست، تصریح کرد: مترو تهران یک پروژه ملى است که حمایت بخش مهمى از حاکمیت را نیز می‌طلبد.

وى تأکید کرد: معتقدم اگر به توسعه مترو به عنوان یک پروژ شهردارى نگاه شود حتما در مسیر توسعه با چالش‌هایى مواجهه خواهد بود اما در سایه حمایت دولت به عنوان یک پروژه ملی، بی شک موانع بانکی موجود نیز برطرف خواهد شد.

انتهاى پیام/

20 / 20 معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران سید مناف هاشمی معاون شهردار تهران بهره‌بردارى از ایستگاه‌های جدید خط ۶ مترو پروژه ملى

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران سید مناف هاشمی معاون شهردار تهران بهره بردارى شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق از افتتاح و بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یاشار لطفی درمورد آخرین وضعیت راه اندازی پایانه جدید شرق گفت: از میانه سال گذشته راهبری عملیات اجرایی پروژه تکمیل و راه اندازی پایانه جدید شرق به شرکت متروی تهران واگذار شد و این در حالی بود که این پروژه از سال ۹۷ رها شده بود و به همین علت شاهد آسیب دیدگی پروژه بودیم.

لطفی با بیان اینکه ساخت پایانه جدید شرق در ۳ فاز پیش بینی شده که فاز اول آن مربوط به سالن های مسافربری و... است، افزود: فاز اول این پایانه در ۳ ماه نخست سال و قطعا پیش از تابستان ۱۴۰۳ بهره برداری می شود. پس از آن به مرور سایر فازها وارد مدار بهره برداری می شود.

وی در مورد ویژگی های فاز یک پایانه جدید شرق با اشاره به اینکه فاز اول این پایانه شامل سالن اصلی است که حدود ۲۵ هزارمتر مربع مساحت دارد، ادامه داد: با افتتاح فاز اول پایانه جدید شرق، زمینه انتقال تعاونی های پایانه قدیمی فراهم می شود که خدمت رسانی به مسافران برون شهری در این پایانه مطلوب تر خواهد بود.

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق با تأکید بر اینکه پایانه جدید شرق هوشمند خواهد بود، اظهار کرد: پایانه شرق به عنوان پایانه دوستدار خانواده نامیده خواهد شد؛ چراکه علاوه بر هوشمندسازی پایانه، فضای استراحت و اقامت مسافران، ارتباط بصری و محیطی با مجموعه سرخه حصار و همچنین یکی از بزرگ ترین فروشگاه های شهروند به عنوان مجموعه مکمل پیش بینی شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران
  • تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
  • ۴ ایستگاه خط ۶ مترو در سال جاری تکمیل می‌ شوند