Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از  آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حمید نصیرزاده مسئول واحد روشنایی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) با بیان اینکه روزانه یک خادم رسمی و دو خادم افتخاری در واحد روشنایی حرم مطهر در حال تنظیف و گاهی تعمیر لوستر‌های حرم مطهر هستند، گفت: طی دو ماه اخیر در مجموع ۱۲۰ خادم افتخاری در واحد خدمات روشنایی حرم مطهر به این آستان مقدس خدمت‌رسانی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: این خادمان نگهداری تنظیف، تعمیر، جا به جایی و نصب و تعویض لامپ‌های سوخته ۵۵۰ لوستر در اماکن مختلف حرم مطهر را دنبال می‌کنند که در این لوستر‌ها بیش از پنج هزار شعله لامپ استفاده شده است.

مسئول واحد روشنایی اداره خدمات اماکن حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) با بیان اینکه روند تنظیف و نگهداری از لوستر‌ها هر روز به همت خادمان دنبال می‌شود، عنوان کرد: طی ۶۰ روز اخیر بیش از ۲۰۰ عدد لامپ سوخته از لوستر‌ها با کمک خادمان واحد روشنایی تعویض شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت معصومه حرم حضرت معصومه خادم افتخاری اماکن مقدس واحد روشنایی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: رئیس جمهور در چهارمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم صبح پنجشنبه وارد سمنان شد و مورد استقبال مقام‌های استانی قرار گرفت.

شرکت در جشن احیای ده‌ها واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان سمنان، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، شرکت در جلسه شورای اداری، شرکت در جشن نهضت ملی مسکن و سخنرانی در جمع مردم این استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور خواهد بود.

در زیر مجموعه از اخبار سفر رئیس جمهور به استان سمنان را ملاحظه می‌کند.

۱۰:۳۷ صد و نود و پنج هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با بیان اینکه هشت هزار واحد راکد در کشور احیا شده است، گفت: ۱۹۵ هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۳۰ سال خدمت خالصانه جمعی از خادمان حرم قم
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری