Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@05:55:59 GMT

انتقاد بیل از رفتار هواداران رئال

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۸۸۸

ساعت24-مهاجم ولزی رئال مادرید به انتقاد از هواداران این تیم در برخورد با او پرداخت.

 به نقل از مارکا، گرت بیل روزهای خوبی را در رئال مادرید تجربه نمی کند و در دو فصل اخیر هر گاه به میدان رفته معمولا با صدای سوت هواداران مواجه شده است. بیل به انتقاد از این رفتار هواداران رئال پرداخت. او گفت: قبل از هر دیدار فشار زیادی را تحمل می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در رئال اگر خوب بازی نکنید مورد انتقاد قرار می‌گیرید. تصور کنید که ۸۰ هزار هوادار علیه شما شعار دهند و سوت بکشند. من بارها چنین شرایطی را تحمل کرده ام. چنین برخوردهایی خوب نیست و روی اعتماد به نفس بازیکن تاثیر می گذارد. ستاره ولزی رئال ادامه داد: چنین رفتارهایی از سوی هواداران رئال برای من قابل هضم نیست. بازیکن انتظار دارد که وقتی بد بازی می کند هواداران از او حمایت کنند تا روحیه بهتری بگیرد چرا که برای خوشحال کردن هواداران نهایت تلاشش را به کار می گیرد و نباید آنها روحیه او را بدتر کنند. او در پایان گفت: هواداران رئال چنین رفتارهایی را انجام می دهند تا شما احساس بدی داشته باشید و در نتیجه اعتماد به نفس خود را از دست بدهید و در چنین حالتی شما بدتر بازی خواهید کرد و آنها هم بیشتر از شما متنفر می شوند. در فوتبال بعد از آنکه در چند بازی بد بودید و گل نزدید همه می گویند که در شرایط بدی هستید. طبیعی است که هواداران گل زدن را دوست داشته باشند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هواداران رئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!

گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از کش و قوس بسیار و رقابت جدی با بارسلونا به رئال مادرید پیوست و همه منتظر تماشای درخشش او در ترکیب این تیم در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بودند. 

با این حال، شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت و مصدومیت‌های متعدد و شرایط سختی که برای او رقم خورد باعث شد که این بازیکن فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب رئال نداشته باشد، اما رفته رفته جایش را در بین بازیکنان این تیم پیدا می‌‎کند.

در فاصله کمتر از دو ماه تا پایان فصل، آردا تنها در هفت بازی ۹۸ دقیقه در زمین بوده و یک گل نیز زده است. او در بازی‌های اخیر رئال نیز نیمکت‌نشین بوده تا متوجه شود کار سختی در رئال خواهد داشت.

طبق ادعای برخی منابع اسپانیایی، خرید ۳۰ میلیون یورویی رئال تصمیمش را گرفته و به باشگاه گفته که فصل بعد قرضی راهی تیمی دیگر خواهد شد. کارلو آنچلوتی نیز موافق این ایده است چرا که می‌داند او فصل بعد نیز جایی در ترکیب نخواهد داشت و بهتر است راهی تیمی شود که در آن بیشتر به میدان برود. گفته می‌شود میلان می‌تواند مقصد بعدی آردا باشد.

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏
  • بیانیه تند ذوب‌ آهن علیه فحاشی‌های تیم کاله آمل؛ از نشان دادن برخی تصاویر شرمساریم!
  • بیانیه باشگاه ذوب‌آهن علیه فحاشی در لیگ بسکتبال کشور
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • حمایت جالب حریف رئال از کاپیتان نیمکت‌نشین (عکس)‏
  • طعنه آرتتا به بایرن: داور درست پنالتی نگرفت