Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:38:33 GMT

عکس ؛ سرخپوشان دیگر این ستاره را نمی خواهند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۹۳۲

عکس ؛ سرخپوشان دیگر این ستاره را نمی خواهند

برخی رسانه‌ها ادعا می‌کنند لیورپول دیگر علاقه‌ای به جذب ورنر ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه لیورپول از مهم‌ترین باشگاه‌های خواهان مهاجم تیم لایپزیش، تیمو ورنر است که اخیرا تیم‌هایی چون اینتر و یوونتوس هم او را می‌خواهند. هواداران لیورپول چندی پیش این انتقاد را قطعی می‌دانستند اما حالا رسانه میرور ادعا کرده آن‌ها حاضر نیستند بیشتر از ۳۵ میلیون یورو برای تیمو ورنر هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در قرارداد ورنر بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی وجود دارد که لیورپولی‌ها می‌خواهند با مدیران باشگاه آلمانی مذاکره کنند تا این مبلغ کاهش یابد و این مسئله باعث می‌شود تا دو باشگاه اینتر میلان و یوونتوس یک قدم از لیورپولی‌ها در خرید این مهاجم ۲۴ ساله آلمانی جلو بیفتند. لیورپولی‌ها در این یکی دو سال اخیر اصلا خریدهای گران قیمتی نداشته‌اند و با استفاده از ثبات و هماهنگی و استفاده از استعدادهای باشگاه مانند ترنت الکساندر آرنولد توانسته‌اند قهرمان لیگ قهرمانان شوند و در آستانه فتح لیگ برتر قرار گیرند.
تیمو ورتر یکی از ستارگان تیم لایپزیگ بوده که تا اینجای صل ۳۹ بازی برای برای این تیم در تمام رقابت‌ها انجام داده و ۳۰ گل به ثمر رسانده که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود. او ۱۲ پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داده که کارنامه‌ او را پربارتر می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیمو ورنر یوونتوس باشگاه اینتر میلان باشگاه لیورپول تیمو ورنر یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان طی دیدارهای اخیر، به دلیل مصدومیت بازی این هفته تیمش در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک را از دست داده است.

با این حال اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا مدافع راست سرخپوشان نیز از شرایط همراهی تیمش در این بازی خارج شود تا غایبان پرسپولیس برابر حریف نسبت به دیدار قبلی این تیم به دو نفر افزایش یابد.

دانیال اسماعیلی فر که موفق شده بود زننده گل اول پرسپولیس برابر نفت آبادان لقب گیرد، در ادامه شادی گل خود حرکتی انجام داده که اکنون با دعوتش به کمیته اخلاق همراه شده است. به نظر می‌رسد این بازیکن با محرومیت معلق یا یک جلسه رسمی مواجه شود و به این ترتیب احتمالا برابر آلومینیوم اراک غایب خواهد بود.

علیرضا بیرانوند نیز البته دیگر غایب پرسپولیس در این بازی خواهد بود که همچنان درگیر مصدومیت تاندون دست خود است و به نظر می رسد مهیای جدال با سپاهان در هفته آتی شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • پس از یک سال: ستاره ناکام لیورپول جدا می‌شود
  • وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس
  • وعده جدید درویش به پرسپولیسی‌ها