Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@19:10:44 GMT

برخورد قانونی با هنجارشکنان در بندر انزلی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۹۶۱

برخورد قانونی با هنجارشکنان در بندر انزلی

جوانمردی از برخورد پلیس با خودروهای هنجارشکن در این شهرستان به منظور ارتقاء امنيت اجتماعی خبر داد.

«سیدجعفر جوانمردی» در گفت وگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: طرح برخورد با وسايل نقليه هنجارشكن به منظور ارتقاء امنيت اجتماعی به مدت ۲ روز در سطح شهرستان بندرانزلی اجرا شد.


فرمانده انتظامی بندرانزلی افزود: در این طرح ۱۴ خودرو و پنج موتورسيكلت سنگین به‌دلیل تخلفاتی مانند ایجاد آلودگی صوتی، مخدوش بودن پلاک، تغییر وضعیت و نقص فنی، توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در مورد ۸۸ خودرو به‌دليل تخلفات حادثه‌ساز اعمال قانون شد، اعلام کرد: خودروهای هنجارشکن با افزایش وقوع تصادفات جرحی، امنیت شهروندان را به مخاطره می‌‌اندازند و پليس با رانندگان اين خودروها به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌كند.


جوانمردی در ادامه از کشف ۸۳۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی  از خودرو ام‌ وی ‌ام متهم ۲۹ ساله، ۶۰۰ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه و ۲۳۰ گرم هروئین کشف شده است.


وی با بیان اینکه پلیس در پي دريافت خبری مبنی بر فعاليت یک قاچاقچی مواد مخدر در سطح این شهرستان بررسی صحت این موضوع را در دستور كار قرار داد یادآور شد: پس از انجام تحقيقات محل فعاليت متهم، مورد شناسايي قرار گرفت. 

 

جوانمردی تاکید کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و متهم را دستگیر کردند که پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلیس انزلی برخورد با هنجارشکنان کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور  گفت: گشت‌های یگان حفاظت و رصد‌های ماهواره‌ای در تعطیلات نوروز با شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز و صدور ۷۶ مورد اخطاریه بهترین عملکرد را داشت.

علی مبارکی افزود: در راستای وظایف قانونی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی وباغی در خصوص توقف عملیات قانون تبصره یک ماده ۱۰ و قلع وقمع تبصره ۲ ماده ۱۰ و اجرای احکام قطعی قلع وقمع ماده ۳ بیشترین توقف عملیات را  داشته ایم.

وی از فعالان بخش کشاورزی خواست بدون هماهنگی و استعلام از این اداره اقدام به هیچ گونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی خود انجام ندهند.


دیگر خبرها

  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه