Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور، به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور، پروژه‌های پیشران اقتصاد دیجیتال در آذربایجان‌‌غربی رونمایی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه همزمان با سراسر کشور، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، پروژه‌های پیشران اقتصاد دیجیتال در آذربایجان‌‌غربی رونمایی شد.

قاسم جلیلی‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی در آیین رونمایی از این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتبار ۲ هزار و ۲۸۰میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با آخرین وضعیت خدمت اینترنت پرسرعت در روستاهای استان اشاره کرد و افزود: ۲ هزار و ۴۶۴ روستای استان به شبکه پهن‌باند اینترنت دسترسی دارند.

جلیلی‌نژاد از رشد پوشش شبکه پهن‌باند اینترنت در آذربایجان غربی خبر داد و اذعان داشت: توسعه ارتباطات مناطق روستایی در سال‌های اخیر مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اعلام کرد: ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از پوشش شبکه اینترنتی برخوردار هستند.

جلیلی‌نژاد با بیان اینکه ۲۰۰ کیلومتر نقطع کور شبکه تلفن همراه در جاده‌های استان داشتیم که در حال حاضر ۷۰ درصد آن اصلاح شده است، اعلام کرد: ضریب نفوذ اپراتورهای تلفن همراه استان ١٣٠ درصد است.

وی با بیان اینکه در نقاط کور زیرساختهایی چون برق وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر همه شهرهای آذربایجان‌غربی به نسل سوم و چهارم تلفن همراه مجهز شده و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: ۴۸ شهر و شهرستان استان به نسل ۴ تلفن همراه متصل هستند در حالی که در ۸ سال گذشته فقط ۵ شهر استان به نسل سوم اینترنت دسترسی داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد فناوری اطلاعات اینترنت آذربایجان آذربایجان غربی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!

در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

به گزارش تسنیم، این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو