Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:12:59 GMT

خرید بیش از ۳۸۰۰۰ تن کلزا در گلستان  

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۲۵۳

خرید بیش از ۳۸۰۰۰ تن کلزا در گلستان  

محمدرضا افشار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طی سال زراعی جاری تاکنون بیش از ۳۸ هزار تن دانه روغنی کلزا در قالب خرید تضمینی براساس دستورالعمل های ابلاغی از کشاورزان گلستانی خریداری شده است.

افشار گفت: این میزان کلزا که در قالب بیش از ۱۱ هزار محموله از مزارع شهرستان های استان برداشت شده، به مراکز خرید تضمینی تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قیمت پایه خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال برای هر کیلوگرم اعلام شده و تاکنون وجه بخشی از اسناد ارسالی به بانک پرداخت شده است.

افشار افزود: این میزان بیش از ۱۲ میلیارد ریال بوده و این قیمت بر اساس پایه خرید با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت است.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های اعلامی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان انتظار می رود در سال جاری حدود ۱۰۶ هزار تن دانه روغنی کلزا از بیش از ۵۹ هزار هکتار اراضی زیر کشت دانه روغنی کلزا در گلستان تولید شود.

افشار از فعال شدن تعداد ۴۸ مرکز خرید کلزا در سطح استان گلستان برای خرید تضمینی این محصول خبر داد.

معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان از کشاورزان خواست تا درصورت عدم ثبت مشخصات در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی در اسرع وقت نسبت به ثبت مشخصات در این سامانه و نسبت به افتتاح حساب در بانک عامل اقدام کنند.

وی گفت: وجه قابل پرداخت پس از تحویل محموله و ثبت اطلاعات حساب در سامانه بانک عامل در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

کد خبر 4936310

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمدرضا افشار کشت کلزا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر مشهد راهپیمایی روز قدس دانه روغنی کلزا خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: این میزان خرید که توسط ۱۰۳ مرکز انجام شده است رشد بیش از یک برابری نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زاراعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • گلدهی مزارع کلزا در شهرستان جلفا
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا