Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:07:37 GMT

اعزام نیروهای ارتش برای مهار آتش در جنگل خسرج

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۲۶۴

اعزام نیروهای ارتش برای مهار آتش در جنگل خسرج

کیامرث حاجی زاده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون مدیر کل منابع طبیعی به عنوان فرمانده میدان در منطقه حضور دارد و تیپ ارتش در حمیدیه برای کمک به مهار آتش وارد عمل شده است.

وی افزود: با فرمانداری های شوش و حمیدیه هماهنگ لازم صورت گرفته و علاوه بر اکیپهای اعزامی به هلال احمر نیز اعلام آماده باش شد، در حال حاضر نیروهای مستقر در محل در حال مهار آتش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا مسیر خسرج جاده‌ای به طول ۴۵ کیلومتر است و ۲۳ روستا در این مسیر وجود دارد، این جنگل دارای گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری است.

مساحت جنگل خسرج ۵۰ هزار هکتار است که ۲۶ هزار هکتار آن در محدوده حمیدیه قرار دارد و باقی این جنگل در محدوده شهرستان شوش واقع است.

برچسب‌ها آتش‌نشانی حمیدیه شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی حمیدیه شوش آتش نشانی حمیدیه شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای ارتش این کشور در میدان نبرد با اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای این کشور و ارتش اوکراین در منطقه لوهانسک، اوکراین ۲۰ نظامی خود را از دست داد.

به گزارش وزارت دفاع روسیه، واحدهای یگان «وستوک» ارتش روسیه موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند. در درگیری در این منطقه ۹۵ نظامی اوکراینی کشته یا زخمی شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی روسیه ۶ موشک هیمارس و ۱۰۴ پهپاد ارتش اوکراین را هم سرنگون کرد.

کد خبر 6086814

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی