Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شریفی فر شهردار شهر اندیمشک  گفت : با اطلاع از ساخت و ساز های غیر مجاز در کمربندی ۹ دی ، در اسرع وقت موضوع را در دستور کار خود قراردادیم و با رای کمیسیون ماده صد و به دستور دادستان و همکاری نیروی های تلاشگر انتظامی این ساخت و سازهای غیر مجاز از سوی شهرداری تخریب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این کار از سوی اشخاصی قانون گریز و سودجو از سالیان گذشته باب شده و با خرید زمین های کشاورزی اطراف شهر بدون طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم اقدام به قطعه بندی و فروش آنان به مردم کرده و مشکلات زیادی مانند  صادر نشدن پروانه ساختمانی و صدور سند مالکیت را برای شهروندان بوجود آورده اند که با توجه به اینکه تغییر کاربری اینگونه زمین ها به مسکونی مستلزم طی نمودن مراحل قانونی البته دشوار و حتی ناممکن است .

شریفی فر ادامه داد: لذا این افراد از اعتماد مردم سوء استفاده می نمایند و با قطعه بندی و فروش اینگونه زمین ها مردم و ادارات را به دردسر انداخته که لازم است دستگاه های امنیتی و قضایی به کمک شهرداری و ادارات مرتبط آمده و با آنان برخود قانونی صورت گیرد تا بیش از این شهر دچار چالش و ساخت و سازهای غیر مجاز نباشد تا بتوانیم از تضییع بیت المال وحق و حقوق مردم جلوگیری کنبم.

شهرداری اندیمشک تصریح کرد: از کسانی که هم اکنون در مناطق ۷ گانه شهرداری اعم از مرکز و دیگر‌ مناطق شهر که بدون اخذ مجوز قانونی در حال ساخت و ساز هستند خواست تا در اسرع وقت با مراجعه به شهرداری نسبت به اخذ مجوزات لازم اقدام کنند در غیر این صورت شهرداری و شورای اسلامی شهر از طریق قانونی نسبت به تخریب ساخت و ساز هایی که فاقد پروانه ساختمانی هستند وظیفه قانونی خود را انجام خواهند داد و در این مورد با هیچکس تعارف ندارند .

این مقام مسئول گفت: از مردم می خواهیم  که گزارشات ساخت و سازهای غیر مجاز پیرامون خود را به شهرداری انعکاس نمایند .

انتهای پیام/م
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین های کشاورزی ساخت و ساز غیرمجاز زمین خواری رفع تصرف اراضی غیر مجاز ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از قلع و قمع تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: این اقدام با حمایت دستگاه قضائی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در اراضی روستای اغشت و باغبانکلا شهرستان ساوجبلاغ انجام شد.

وی عنوان کرد: در اجرای عملیات آزادسازی این اراضی ۸۲ قطعه دیوارکشی به طول ۲۹ هزار و ۶۲۰ متر، ۱۴ مورد بنای ویلایی در حال ساخت، دو بنای تجاری غیرمجاز، ۲۵ مورد محوطه سازی، هشت آلاچیق و هفت استخر تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ ارزش ریالی این اراضی را ۵۲ هزار میلیارد ریال برآورد و خاطرنشان کرد: طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی شهرستان ساوجبلاغ با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 6085046

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی در مناطق حفاظت شده استان مرکزی