Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: از طریق فضای مجازی ارتباط مستمری با ۲۴۶ مدرس در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، بدنسازی و دروازه‌بانی داریم. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌های این کمیته گفت: کمیته آموزش با توجه به برنامه‌ای که در دستورالعمل و فعالیت‌های خود دارد، در زمان کرونا کار خود را  تعطیل نکرده و به طور مستمر از طریق فضای مجازی ارتباط مستمری را با 246 مدرس در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، بدنسازی و دروازه‌بانی داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درست است که کلاس‌های آموزش به دلیل بیماری کرونا تعطیل شده، اما این معضل یک نکته مثبت برای ما داشت که از طریق فضای مجازی ارتباط مستمری را با اساتید کشور در بخش‌های D ,C ,B ,A فوتبال، فوتسال ایران و آسیا، فوتبال ساحلی ایران و آسیا، بدنسازی ایران و آسیا و دروازه‌بانی داشته و بسیاری از محتوای مربوط به برگزاری دوره‌های فوق را تغییر دادیم.

ماجدی گفت: منابع و محتوای دوره مربیگری درجه C را تغییر دادیم. منابع و محتوای دوره درجه B در حال اتمام است و به روز می‌شود. همچنین در خصوص تغییر محتوای منابع فوتسال و فوتبال ساحلی و دروازبانی فعالیت خود را شروع کرده‌ایم. در واقع با آغاز کلاس‌های عملی، قطعاً با نگاه ویژه‌ای وارد بحث مربیگری می‌شویم. بر همین اساس جوانانی که می‌خواهند در حوزه مربیگری فعال شوند، باید از این پس با منابع جدید کار کنند.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درباره مطالب و اطلاعاتی که از سوی فیفا ارائه شده، خاطرنشان کرد: بحث بدنسازی پساکرونا در حال ترجمه به زبان فارسی است و پس از اتمام آن با منابع اصلی که از سوی فیفا ارسال شده، به دست سرمربیان تیم‌های لیگ برتر و دسته اول می‌رسانیم تا اگر خواستند استفاده کنند.

ماجدی در پایان از اساتیدی که شبانه روز زحمت کشیده تا محتوای دوره‌های مربیگری را تغییر و به روز کرده‌اند، تشکر ویژه‌ای کرد.

محمدی: مسیر پیشرفت و نقشه راه فوتبال پایه ایران برای AFC اهمیت دارد

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال فوتبال ساحلی محتوای دوره کمیته آموزش فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان حضور اسماعیلی‌فر در کمیته انضباطی

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه باید در محل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن تیم پرسپولیس، مبنی بر رفتار غیرورزشی در دیدار مقابل تیم صنعت نفت آبادان مورخ 30 فروردین ماه، جلسه‌ای روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه در محل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

احضار اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

 

برهمین اساس وی جهت ادای پاره‌ای توضیحات باید در جلسه تعیین شده حضور یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند
  • خواب «فرهنگ» و مسوولان بی‌خیال/ تشییع «اخلاق» در فوتبال ایران!
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی
  • اعلام زمان حضور اسماعیلی‌فر در کمیته انضباطی