Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس دادگاه عمومی بخش جازموریان از آزادی گروگان ۲۲ساله اهل هرمزگان خبرداد و گفت: پس از وصول گزارش نیروی انتظامی مبنی بر ربوده شدن این فرد، ضمن صدور دستورات قضائی لازم، زمینه شناسایی آدم ربایان و آزادی گروگان ظرف  ۴۸ ساعت فراهم شد. تاریخ انتشار: 16:02 - 08 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۴۸۶ خبرگزاری میزان-  محمد فروغی رییس دادگاه عمومی بخش جازموریان از آزادی گروگان ۲۲ساله اهل هرمزگان خبرداد و گفت: پس از وصول گزارش نیروی انتظامی مبنی بر ربوده شدن این فرد، ضمن صدور دستورات قضائی لازم، زمینه شناسایی آدم ربایان و آزادی گروگان ظرف  ۴۸ ساعت فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد فروغی در تشریح این خبر افزود: پیرو گزارش پلیس اگاهی شهرستان رودبار جنوب مبنی بر ربوده شدن یک جوان ۲۲ ساله و انتقال وی به حوزه قضائی بخش جازموریان، بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی آغاز شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های پلیس شهرستان رودبار جنوب، ادامه داد: پس از انجام بررسی‌های اطلاعاتی لازم و صدور دستورات قضایی مورد نیاز، نهایتا ظرف ۴۸ ساعت از وصول گزارش مربوطه، گروگان یاد شده آزاد و۳ نفر متهم دستگیر شدند.

وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده در دست انجام است، اظهارداشت: دستگاه قضایی بطور جدی با مخلان امنیت اجتماعی برخورد قانونی لازم راخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: محاکمه عامل قتل در پارک بیسیم تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه یک قاتل از جنبه عمومی جرم پس از رضایت خانواده مقتول

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گروگانگیری آزادی گروگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان

به گزارش ورزش سه، میلاد زکی‌پور مدافع چپ تیم سپاهان در بازی‌های اخیر  با نقشی متفاوت و وظایفی جدید در ترکیب این تیم حضور پیدا می‌کند و نفوذهای او نسبت به نیم فصل اول کمتر شده است.

با توجه به عملکرد دفاعی ضعیف سپاهان در هفته های اخیر و نبود مهره‌های تاثیرگذار دفاعی مورایس با تغییری اندک در سبک بازی تیم خود تا حدودی خط دفاع این تیم را تقویت کرده است، دیگر خبری از استارت های مداوم و حضور های ناگهانی میلاد زکی‌پور در حوالی محوطه جریمه تیم ها نیست و او با احتیاط بیشتری نفوذ می‌کند و با باقی ماندن در نیمه خودی اجازه نفوذهای بیشتر را برای رامین رضاییان فراهم کرده است.

سپاهان در عوض ثابت بازی کردن میلاد‌ زکی‌پور از رضا شکاری و علی‌اصغر اعرابی در سمت چپ استفاده می‌کند و معمولا نزدیک به 70 دقیقه رضا شکاری در زمین حضور دارد و اعرابی تازه نفس در نیمه دوم به ترکیب این تیم اضافه می‌شود تا با زوج‌سازی با هافبک های این تیم سمت چپ سپاهان را هم فعال نگه دارد.

میلاد زکی‌پور در طول فصل یکی از مهره‌های ثابت و مورد علاقه مورایس بوده که با توجه به شرایط این تیم نقش تاکتیکی جدیدی دارد، البته حضور او در خط دفاع به صورت کامل نیست و دقایقی از مسابقه رامین رضاییان استراحت بیشتری می‌کند و حملات به سمت چپ خط دفاعی سپاهان منتقل می‌شود.

زکی‌پور در بازی با پرسپولیس به نظر می‌رسد که نفوذهای بیشتری انجام دهد و با توجه به قدرت دفاعی و هجومی سمت چپ پرسپولیس که مقابل رامین رضاییان قرار می‌گیرند او مسئولیت بالانس کردن حملات تیم‌اش را خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • آیا انسان واقعا «اختیار» دارد؟ اسپینوزا پاسخ می‌دهد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند