Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:27:59 GMT

طلا و ارز مقابل هم ایستادند!

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۳۱۲

در بازار امروز نرخ خرید و فروش ارز کاهشی بود اما قیمت سکه تمام و طلای ۱۸ عیار روند افزایشی را طی کرد.

به گزارش ایسنا، امروز هر قطعه سکه تمام طرح جدید هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز افزایش ۱۰۰ هزار تومانی دارد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد افزایش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان هر قطعه نیم سکه با حفظ ثبات، سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه نیز ۱۰ هزار تومان ارزان شده و دو میلیون و ۶۰ هزار تومان است.

هر قطعه سکه یک گرمی با افزایش ۱۰ هزار قیمت، یک میلیون و ۹۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

 هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها ۷۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود که افزایش ۲۸ هزار تومان را نشان می‌دهد.

هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۷۲۳ دلار ثبت شده که که ۱۸ دلار افزایش یافته است.

اما در بازار ارز امروز قیمت‌ها کاهشی بود؛ به طوریکه نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی ۱۰۰ تومان نسبت به روز قبل کاهش داشت.

صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان خریدند و ۱۷ هزار و ۵۰ تومان فروختند.

همچنین این صرافی‌ها هر یورو را ۱۸ هزار و ۴۵۰ تومان خریده و ۱۸ هزار و ۵۵۰ تومان فروختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول افغانستان از دلار سودآورتر شد!

 به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت هر افغانی در یک ماهه اخیر بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است.

 در قیاس با این رقم میزان افزایش قیمت دلار در همین محدوده زمانی یعنی ابتدای اسفند در قیاس با روز‌های ابتدایی فروردین برابر با ۶ درصد برآورد شده است.

بر اساس این گزارش در روز‌های ابتدایی اسفند بهای هر دلار آمریکا برابر با ۵۶ هزار و ۶۳۵ تومان بوده است. میزان افزایش قیمت در این دوره زمانی محدود به ۶ درصد بوده و هر لار در شرایط کنونی، یا به عبارتی در آخرین قیمت سال گذشته و پیش از تعطیلات نوروز برابر با ۵۹ هزار و ۹۹۰ تومان بوده است.

میزان رشد قیمت افغانی در بازار ایران در سال ۱۴۰۲، قابل توجه بوده است. طبق آمار‌های ارائه شده هر افغانی، در این دوره زمانی بیش از ۴۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت افغانی در اولین روز‌های سال ۱۴۰۲ برابر با ۵۸۵ تومان بوده است. این نرخ به ۸۴۴ تومان در شرایط کنونی رسیده و در نتیجه اگر فردی در ابتدای سال گذشته بخشی از سرمایه خود را به پول افغانستان تبدیل می‌کرد، معادل ریالی آن رشدی ۴۱ درصدی را شاهد بود.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد!
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • «افغانی» از دلار سودآورتر شد!
  • قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد
  • ریزش قیمت طلا در راه است ؟
  • قیمت نفت کماکان صعودی ماند