Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: شرایط اصلا خوب نیست و هر لحظه امکان دارد ما در تمرینات یا مسابقات به ویروس کرونا مبتلا شویم. تاریخ انتشار: 16:06 - 08 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۱۴۳

ماهان رحمانی در گفت‌وگو با میزان در خصوص شرایط تیم پیکان اظهار داشت: تمرینات ما آغاز شده است و قبل از شروع آن آزمایش کرونا دادیم و خوشبختانه تست هیچکدام از اعضای تیم مثبت نبود، اما شنیدیم برخی از بازیکنان فولاد خوزستان و گل‌گهر کرونا دارند و این کمی استرس به تیم ما وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما سه‌شنبه بازی دوستانه با تیم خوشه‌طلایی برگزار کردیم، اما متوجه شدیم اعضای این تیم هم آزمایش نداده‌اند و احتمال اینکه ویروس بین بازیکنان رد و بدل شده باشد وجود دارد، ما به غیر از خودمان باید نگران خانواده‌هایمان هم باشیم.

هافبک تیم پیکان گفت: لیگ دو و سه تعطیل شده است، شرایط اصلا خوب نیست، هر لحظه امکان دارد ما در تمرینات یا مسابقات این ویروس را بگیریم، در حال حاضر کنار تمرین و مسابقات استرس زیادی هم داریم، امیدوارم تصمیمی گرفته شود که به بازیکنان آسیبی نرسد.

بیشتر بخوانید: پزشک باشگاه پیکان: یک مورد کرونایی هم نداریم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان ماهان رحمانی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.   در سومین روز این مرحله دو تیم پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر دو به پیروزی رسیدند تا راهی فینال شوند.   پوریا حسین خانزاده بازیکن فولاد سیرجان ایرانیان با کسب ۲۴ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و مبین نصری در پیکان نیز با ۱۹ امتیاز بهترین بازیکن این تیم بود.   بازیکنان تیم فولاد سیرجان در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۷ امتیاز کسب کردند که شامل ۶۰ امتیاز حمله، ۱۴ دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۲۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم پیکان بود.   تیم پیکان نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۳ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۵۵ امتیاز در حمله، ۱۶ امتیاز در دفاع، ۷ امتیاز سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

دیگر خبرها

  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم