Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از فسخ قرارداد خود با فدراسیون فوتبال کشورمان برای دریافت غرامت ۶ میلیون یورویی به فیفا شکایت کرد.

یکی از نکاتی که در قرارداد ویلموتس وجود دارد، بحث پرداخت ۳ ماه از مبلغ قرارداد به طرف مقابل از سوی طرفی است که قرارداد را فسخ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند مارک ویلموتس مدعی است این بند برخلاف توافق هایش با مهدی تاج در زمان مذاکرات شان در بروکسل وارد قرارداد شد و به این شکل فدراسیون را متهم به کلاهبرداری کرد، اما مدیران فدراسیون هم ادعا می‌کنند ویلموتس و وکلایش از این بند اطلاع کامل داشته اند و با علم به آن قرارداد را امضاء کرده اند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به سرمربی سابق بایرن مونیخ صحت ندارد

فدراسیون فوتبال ایران ابتدا برای برای پاسخگویی به اصل شکایت ویلموتس لایحه‌ای را در تاریخ ۷ اسفند ۹۸ به فیفا ارسال کرد و البته در نوروز ۹۹ هم لایحه دیگری برای پیگیری دریافت ۳ ماه از مبلغ قرارداد به فیفا ارسال شد.

حال شنیده می‌شود فیفا این روز‌ها مشغول بررسی‌های لازم روی لوایح و مستندات طرفین است و احتمال دارد در نهایت تا یک ماه دیگر رای این پرونده فوق العاده مهم را صادر کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • صدور حکم قطعی پرونده کثیرالشاکی «الماس مال» کرمان
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد