Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:05:35 GMT

آمار کرونا در افغانستان بیش از ۱۳ هزار نفر شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۴۵۷

آمار کرونا در افغانستان بیش از ۱۳ هزار نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، بر اساس آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت افغانستان آمار مبتلایان به کرونا در افغانستان به بیش از ۱۳ هزار نفر رسید.

در تازه‌ترین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت افغانستان، در شبانه‌روز گذشته ۵۸۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در هشت ولایت افغانستان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس گفته شده که در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۲ نفر در کابل، ۱۳۹ نفر در هرات، ۲۷ نفر پنجشیر، ۲۲ نفر در بلخ، ۲۱ نفر در فراه، ۲۰ نفر در پکتیا، ۱۵ نفر در فاریاب و ۱۴ نفر در پروان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و هشت نفر در کل افغانستان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وزارت بهداشت افغانستان از شهروندان این کشور خواسته است تا با رعایت موازین بهداشتی، از شیوع گسترده‌تر بیماری ناشی از کرونا در این کشور جلوگیری کنند.

کد خبر 4936312

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان ویروس کرونا شیوع کرونا ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی ایران روسیه فلسطین دونالد ترامپ افغانستان سوریه شیوع کرونا لیبی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان

مسئولان وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان، با نشر خبرنامه‌ای در صفحه رسمی این وزارت، از دیدار شیخ شهاب‌الدین دلاور با مسئولان یک شرکت تجارتی افغان و شرکای چینی خبر داد.

سرپرست وزارت معادن و نفت در این دیدار گفت: امنیت در تمام کشور تأمین شده و فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری روی منابع معدنی فراهم شده است و افغانستان از تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی استقبال می‌کند.

در ادامه مسئولان شرکت تجارتی عاشوری و شرکای چینی از فراهم سازی زمینه مناسب سرمایه‌گذاری و امنیت سرتاسری از سوی حکومت سرپرست افغانستان اظهار قدردانی کرده و علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در معادن طلا، سنگ های قیمتی و مس ابراز کردند.

سرپرست وزارت معادن و نفت نیز اطمینان داد در راستای فراهم سازی زمینه سرمایه‌گذاری با ایشان مطابق قانون و طرزالعمل معادن همکاری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد