Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری گزارش دادند که اهالی دو روستا در شمال شرق سوریه چند خودروی زرهی آمریکا را با سنگ هدف قرار دادند و آنها را وادار به عقب‌نشینی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی کشور سوریه «سانا»، امروز (پنجشنبه)، گزارش داد که اهالی روستاهای «القاهره» و «الدشیشه» در «تل‌تمر» (الحسکه-شمال شرق سوریه) با پرتاب سنگ خودروهای آمریکایی را وادار به عقب‌نشینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سانا، چند خودروی زرهی آمریکایی که قصد گذر از جاده ارتباطی میان روستاهای القاهره و الدشیشه را داشتند که اهالی این روستا با پرتاب سنگ و سر دادن شعارهایی در رد اشغالگری‌های آمریکا آنها وادار به بازگشت کردند.

روز گذشته نیز نیروهای ارتش سوریه مستقر در منطقه تل تمر در اقدامی مشابه جلوی یک کاروان نظامی آمریکایی را گرفتند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: سوریه آمریکا خودروی زرهی الحسکه روستا سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ آیت‎ الله سید احمد علم‎ الهدی روز سه‌شنبه در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان رده ‎های مختلف ارتش منطقه شمال‎ شرق افزود: اگر زور داشته باشید، آمریکا عقب نشینی می کند، شورای امنیت واکنش شما را به رسمیت می شناسد، مسیرهای اقتصادی شما امن می شود و از سیاست گرفته تا تجارت شما رشد می کند اما اگر خلاف این بود و ملت ضعف داشت، باید هر لحظه برای یک توطئه، یک خدعه و یک برنامه تخریبی آماده باشد.

وی ادامه داد: شما به چشم دیدید در جریان جنگ غزه و نسل کشی مظلومان فلسطینی، آمریکایی‎ها با کمال وقاحت می‎ گفتند با تمام قوا پشت اسرائیل هستند و حمایت می‎ کنند، اما اکنون که نیروهای مسلح ما پاسخ مشروع به آنان دادند، همان آمریکای مستکبر با ادعای حاکمیت بر دنیا و قدرت برتر نظامی اش، می گوید ما دفاع نظامی از اسرائیل نداریم بلکه دیپلماتیک دفاع می ‎کنیم. این چیزی جز عقب نشینی مفتضحانه نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات موشکی اخیر بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود، افزود: این عملیات کاری کرد که این ها دیگر هرگز نتوانند در منطقه و جهان کمر راست کنند.

به گفته وی، در وضع کنونی جامعه جهانی، اگر شما زور داشته باشید حرفتان را می فهمند و دشمن بدخواه شما عقب نشینی می کند، اما اگر زور نداشته باشید باید آماده دریافت ضربه، خسارت و تلفات باشید.

آیت‌الله علم‌الهدی: قدرتهای استکباری تنها زبان زور را می‌فهمند.

وی ادامه داد: چه کسی امروزه باور می‎ کند مجامع بین‎ المللی می توانند مدافع یک ملت باشند و کاری از پیش ببرند؟ کدام تنش و تقابل در عالم بوده که تاکنون سازمان ملل توانسته آن را حل و فصل کند؟ از قضیه اوکراین گرفته تا تنش‎های راهبردی شرق عالم و ماجرای غزه، در هر موقعیت نتیجه ای جز اثبات ناکارآمدی مجامع بین المللی را ندیده ایم و حقیقت حکایت از آن دارد که سازمان ملل، شورای امنیت و قطعنامه ها، همه افسانه است.

آیت الله علم الهدی با تأکید بر اینکه پوشالی دانستن هیمنه آمریکا به باور رایج ملت ایران تبدیل شده است، اظهار کرد: جریانی به نام محور مقاومت که امروزه در منطقه ایجاد شده، اگر ۱۰ موشک از ایران به سمت مواضع جریان استکبار شلیک شود، ۵۰ موشک از سرزمین‎های اسلامی آن ها را همراهی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: یک عده ساده اندیش هستند که می گویند نیروهای مسلح که اسرائیل را کوبیدند، این عمل فکر نشده بود، در حالیکه باید چشم باز کنند ببینند سرانجام این عملیات کاری کرد آمریکایی ها به صراحت بگویند مدافع نظامی نیستند و دفاع از اسرائیل را در میدان دیپلماسی دنبال می کنند. این عقب نشینی آمریکایی‎ها اگر تنها دستاورد عملیات وعده صادق باشد، بازهم طراحی و برنامه ‎ای معقول، حساب‎ شده و موثر بود.

کد خبر 844997 منبع: ایرنا برچسب‌ها حمله ایران به اسرائیل سید احمد علم الهدی

دیگر خبرها

  • روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • ترمیم اقامتگاه کشاورزان و جوی‌های آبِ روستای ماربین
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ